Tänane kuupäev Reede 28 Juun, 2024 9:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Voyager 2,4 SE
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 15:06 
Olen siis asjaga jõudnud otsapidi siia lehele ka.
Nimelt on plaan soetada Voyager 2,4 SE automaat, 98 aasta oma. 131000 on läbisõit.

Olen lugenud läbi kõik foorumid, kuid enamus juttu, mis seal selle auto kohta kirjutatud, on minu arvates täielik jama: ehk alates sellest, et Voyager on viimane saast kuni lõpetades sellega, et igati sõidetav pill. Autoleht muidugi tegi ka maha. Kahjuks või õnneks aga olen ise küllalt tehnikainimene ning usun, et pole tal häda miskit, kui korralikult hooldada ja normaalselt kasutada.

Siin aga peaks jaguma tegelasi, kes sellist preparaati pidanud ning loodan, et keegi ehk ka paar asjalikku kommentaari annab.

Ehk minu küsimused:
Kas keskmine kütusekulu on 10 l/ 100 km?
Kas on õige jutt, et kast kipub lagunema?
Kuidas auto roostele kestab?
Juppide hinnad pidid olema täitsa normaalse hinnaga?
Keskmisi kaptenitoole peaks saama teistpidi ka tõsta? Et vaatad eest taha?
Kuidas talvel soojaks läheb?
Ka SE mudelil on taga lisavent ka? Mida üldse SE tähendab - standard edition?

Äkki on kellelgi õpetussõnu anda, mida vaadata, kui autot ostma lähen? Kuidas see 2,4 mootor kestab? Kuidas kasti õli kontrollida: seisva või käiva mootoriga?

Mul on üks isend ka olemas, äkki keegi teab selle kohta miskit: http://www.auto24.ee/clients/autoagentu ... 83318996l6

Grandi mul pole vaja, kuna kaalu sellel vähem, siis võtab kindlasti kütust ka vähem.

Oleksin ääretult tänulik, kui keegi viitsiks vaevaks vastata!


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 16:11 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Ehk Sinu küsimused:
1)Kas keskmine kütusekulu on 10 l/ 100 km?
mul küll diisel, aga sellega peaks Sa maanteel hakkama küll saama. Vaheta õhufilter, süüteküünlad, vaheta korralikult õli, pane õlilisandit (ma kasutan MIFOL, arvan et on hea)

2)Kas on õige jutt, et kast kipub lagunema?
Oli mu sõbral '92 a Voya, kestis küll, laguneb siis, kui ise lõhud, hullult kogu aeg kiirendad jne. Vaheta kasti õli ja filter ära.

3)Kuidas auto roostele kestab?
Mul sama kerega '01 a oma, selle aasta märtsis toodud saksast, isegi põhja all ei ole roostet. Enda omale teen suve lõpul raudselt rooste tõrje, poes selle jaoks kõiksugu stuffi, mida mugav kasutada.

3)Juppide hinnad pidid olema täitsa normaalse hinnaga?
rooli ots - 270.-
stabika puks - 135,-
õlifilter - 105,-
kütuse filter(diisel) - 200,-
käigukasti tihend(pooltelg tuleb välja) - 170,-
õhufilter(diisel) - 150,-
käigukasti spidoka tiguhammakas - 65,-
OTSUSTA ISE

4)Keskmisi kaptenitoole peaks saama teistpidi ka tõsta? Et vaatad eest taha?
Saad tõsta teistpidi, saad tõsta tagumise keskele, saad tõsta keskmised taha, saad välja visata ning on sul 2 inimese voodi!

5)Kuidas talvel soojaks läheb?
Mul 2,5 diisel läheb kiiresti soojaks ja salongi kütab hästi, olen rahul.

6)Ka SE mudelil on taga lisavent ka? Mida üldse SE tähendab - standard edition?
Mul ka SE: el. aken, konditsioneer, kesklukk, udutuled. Lisaventi mul küll ei ole.

7)Äkki on kellelgi õpetussõnu anda, mida vaadata, kui autot ostma lähen? Kuidas see 2,4 mootor kestab? Kuidas kasti õli kontrollida: seisva või käiva mootoriga?
Kasti õli leket vaatad alt, kust märg on, sealt laseb läbi. Pooltelje tihendi vahelt kõige tõenäolisem, loksuta ka pooltelge, üles-alla lõtku ei tohiks olla.

Vaata veel, et tagasilla stabikakondid oleksid alles. Remondimees teadis rääkida, et ta on mitmel kliendi Voyal alt müügiks ära võtnud, siis tagaots ei kolise.
Tagumised lehtvedrud ei tohiks sirged olla.
Õlivarras ei tohiks olla valge (vahune).
Paisupaagi korgi all ei tohiks olla müdi, eriti vahust ja õlist. Sama kehtib õlikorgi kohta kuigi pika seismisega tekib klapikambri kaane alla kondentsvesi ja see selle tekitabki. Õlikorgi eemaldamisel käimise ajal ei tohiks tulla august nähtavat suitsuvinet - ei tõota head.
Dosooli lõdvikuid peab käimise ajal jõudma pöidlaga lömmi vajutada.
Kontrolli juhtmete originaalsust.
Roolivõim ei tohiks rooli põhjakeeramisel väga hullu häält teha.
Kontrolli roolivõimu ja piduriõli värvust/läbipaisvust. Kui seal on väga must soga sees, siis ei tõota see head. Samas ei pruugi midagi hullu olla - tahab lihtsalt vahetust.
Vaata kaitsmekarpi sisse - osad el.süsteemi vead annab müügiks kõrvaldada kaitsme väljavõtmisega.
Klaasimõrad lähevad kindlasti kalliks!
Kriimud-mõlgid, põrkeraua lömmid, mõrad.
Kõikide lülitite, nuppude, tulede, ventilaatori jne tööseisukord kontrolli KINDLASTI ära, mis alguses tundub tühine, võib hiljem peavaluks muutuda.
Kummid ühel teljel oleksid ühe mustriga(kunagi ostsin auto nii ja ei saanud ülevaatusest läbi)

Hea oleks, kui saaksid kuskil auto sillad läbi loksutada. Põhiline kulu tuleb alguses sealt. Mootori sisse ei saa niikuinii piiluda, sama käigukastiga. Kui on autom.kast, siis võta mõni sõber kaasa, kes on automaaadiga pidevalt sõitnud - vaata kas sõbra näole tekib krimass.

Mina arvestan iga auto ostuga umbes +5000 kuni 10 000,-eek lisakulu, seal sees on ka signa paigaldamine.

Rohkem nagu ei tulegi meelde, eks teised kriba ka midagi lisaks!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 16:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
mnjaaa..õigus teevad maha aga ei oska kommenteerida seda.ise väga rahul oma GV-ga ja ei kiida ainult sellepärast,et kuda sa ikka laidad oma masinat nagu paljud varjavad,et mitte tunnistada,et lendas p..e oma ostuga :mrgreen:
istmed saad keerata keskmised teistpidi aga siis ei saa kasutada turvavöid(lõhnab trahvi ja eluohtlikuse järgi),jupid on keskmise hinnaga(ferdil tundub soodsad jupi kohad olevat,mul mõned asjad olid suts kallimad)aga jah ferdi jõudis kõikk olulise juba ää kribada enne mind :-D aga edu ostmisel ja teretulemast meite sekka. p.s-VIHJE-sõida korra sharani või galaxiga ja siis istu kohe voya rooli.noooh..kuda oli?nagu puupingilt diivanile? :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 19:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Parandaks nati keskmiseid istmeid ei saa taha panna aga tagumist saab keskele küll paigutada. Aga grandi on pärast parem müüa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 20:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 23:15
Postitusi: 134
Asukoht: Tamsalu
Mobiil: 56477475
Egas see küttekulu Grandil nii tohutult ka ei suurene. Arvan et kerest see väga vähe sõltub!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2006 8:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui tahad, et voyal ja GV-l oleks üks kaal sõiduajal siis viska selleks ajaks GV-l tagumine iste välja :lol:

GV- on ~30cm pikem ja tagumise istme taha on võimalik rahulikult lapsevanker paigutada ilma, et peaks rattad ära võtma :) samas säilivad kõik 7 kohta.

Aga ok Voyade seas on jah suurem valik, ning antud isend paistab, veelkord paistab, piltide peal korralik.
võta selle masina vin kood, jaluta silberisse ning küsi, mida on selle masinaga garantii ajal tehtud (see suht uus 99aasta oma vist nagu ma sealt nägin 7a vana) - ma arvan, et nii peaks saama teha küll (kuulsin ja lugesin selle asja kohta siin netis aga ei suuda selel toimingu kohta linki hetekl leida)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2006 8:24 
Suured tänud, nii asjalikke vastuseid poleks osanud oodatagi :shock:

Lähen ja "raputan" selle asjanduse siis veel igast otsast läbi, huvi pärast uurin Silberist koodi järgi autoga tehtut ka, Viljandis isegi esindus täitsa olemas. Pärast võin siis valgustada, mis välja koorus :P

Huvitab veel selline asi, et kui GV on tavalisest 30 cm pikem, kas ta on pikem nüüd ainult pagasiruumi osas või on tal suuremad ka istmete vahed? Tundub, et istumisruumi on ka tavalises V-s küllaga. Ise kulgen hetkel Carnivaliga, mis täielik Voyageri kloon, seal samuti ruumi üle kurta ei saa. Ja mis peamine, tavalist sõiduautot enam ei taha ka :P

Äkki oskab keegi veel seda ka öelda, kui suure piduritega haagise V-le sappa võib panna, mul nimelt vahel vaja rallikat vedada :-D


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2006 9:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
sst kirjutas:

Äkki oskab keegi veel seda ka öelda, kui suure piduritega haagise V-le sappa võib panna, mul nimelt vahel vaja rallikat vedada :-D


Haagisega siis selline lugu et:
Piduriteta 450 :evil:
piduritega 1600 - aga milline näeb välja piduritega haagis ja kuidas sa seda ühendad.
Sellele küsimusele kriba vastus´sinna: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=302

Istmete vahed GV-l:
Esimese istme tagumise kinnitusest kuni keskmise istme esimese kinnituseni ~50cm ja tagumise kinnituseni ~70cm

Keskmise istme esimesest kinnitusest viimase istme kinnituseni on ~50cm ning esimese istme tagumisest kinnitusest ~30cm
Tagumist istet annab veel ettepoole ja tahapoole liigutada ~20cm

ehk siis istmete vahede jaotus on võimalik 50 ja 50 või 70 ja 30.
Mul on tehtud 50 ja 50 ning ruumi on igal pool

pagasiruumi põranda pinda on siis istme kinnituses kui luugini ~60cm

Kogu tagumise osa põranda pinda on GV-l 2,4x1,25m ~ 3 ruutmeetrit

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2006 14:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
piduritega 1600 - aga milline näeb välja piduritega haagis ja kuidas sa seda ühendad.


Piduritega haagis ühendatakse nagu iga teinegi ilma piduriteta haagis!
Pidur toimib tal lihtsalt selliselt, et käru tiisli sees on liikuv mehanism mis auto aeglustudes kokku surutakse ja sealt antakse pidurdusjõud varraste või trossidega ratastele edasi, Easy!

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2006 23:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
väike näide ka GV salongist, mida kõike võib sinna mahutada: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... =2700#2700

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mai, 2006 8:37 
Ohh, on ikka krdi jama selle autoostuga :?

Mõtled ja uurid ja puurid ja iga küljest avastad mõne vea, vahepeal tahtsin juba Honda Shuttle osta, kuid õnneks peale esimest proovisõidu 100-t meetrit isu kadus :-D

Nüüd siis on kindel plaan ikkagi GV endale soetada ning kindlasti ka diiselmootoriga. Las siis olla suurem, ongi parem suvel euro - reisile minna 8)

Nii, et kui kellelgi üht väga korralikku GV-d, millel diisel peal pakkuda on, andke märku. Kindlasti peavad keskel olema kaptenitoolid, konditsioneer ja püsikiiruse hoidja. Mida rohkem lisasid, seda parem muidugi :-D Aasta võiks olla nii alates 97, mida parem hind seda parem, kui max sinna 90 kilo kanti.

Ja väga loodan, et see paljukirutud ittaallaste diisel siis ikka päris nii hull ei ole :P


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mai, 2006 12:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
LX id ikke tavaliselt bensukad


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Mai, 2006 8:06 
Nüüd siis asi niikaugel, et võtsin ikkagi selle bensuka ära. Kangutasin raputasin ja loksutasin kõik kohad läbi, kast töötas nii sujuvalt, et ei saa arugi, kui vahetab, mootor ka paistis tiba - toba. Kere pauku ei ole saanud, isegi 99 % originaalvärvi all. Eks siis näis, kas see paljukirutud - kiidetud Voyager on aus asi või mitte :-D :-D :-D


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 12:57 
Kui kellelgi on juhuslikult originaalraadio - makk üle, võiks normaalse hinna eest minuga kaubale saada :-D


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 22:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kas sul siis sees ei olnud raadiot?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia