Ehk Sinu küsimused:
1)Kas keskmine kütusekulu on 10 l/ 100 km?
mul küll diisel, aga sellega peaks Sa maanteel hakkama küll saama. Vaheta õhufilter, süüteküünlad, vaheta korralikult õli, pane õlilisandit (ma kasutan MIFOL, arvan et on hea)
2)Kas on õige jutt, et kast kipub lagunema?
Oli mu sõbral '92 a Voya, kestis küll, laguneb siis, kui ise lõhud, hullult kogu aeg kiirendad jne. Vaheta kasti õli ja filter ära.
3)Kuidas auto roostele kestab?
Mul sama kerega '01 a oma, selle aasta märtsis toodud saksast, isegi põhja all ei ole roostet. Enda omale teen suve lõpul raudselt rooste tõrje, poes selle jaoks kõiksugu stuffi, mida mugav kasutada.
3)Juppide hinnad pidid olema täitsa normaalse hinnaga?
rooli ots - 270.-
stabika puks - 135,-
õlifilter - 105,-
kütuse filter(diisel) - 200,-
käigukasti tihend(pooltelg tuleb välja) - 170,-
õhufilter(diisel) - 150,-
käigukasti spidoka tiguhammakas - 65,-
OTSUSTA ISE
4)Keskmisi kaptenitoole peaks saama teistpidi ka tõsta? Et vaatad eest taha?
Saad tõsta teistpidi, saad tõsta tagumise keskele, saad tõsta keskmised taha, saad välja visata ning on sul 2 inimese voodi!
5)Kuidas talvel soojaks läheb?
Mul 2,5 diisel läheb kiiresti soojaks ja salongi kütab hästi, olen rahul.
6)Ka SE mudelil on taga lisavent ka? Mida üldse SE tähendab - standard edition?
Mul ka SE: el. aken, konditsioneer, kesklukk, udutuled. Lisaventi mul küll ei ole.
7)Äkki on kellelgi õpetussõnu anda, mida vaadata, kui autot ostma lähen? Kuidas see 2,4 mootor kestab? Kuidas kasti õli kontrollida: seisva või käiva mootoriga?
Kasti õli leket vaatad alt, kust märg on, sealt laseb läbi. Pooltelje tihendi vahelt kõige tõenäolisem, loksuta ka pooltelge, üles-alla lõtku ei tohiks olla.
Vaata veel, et tagasilla stabikakondid oleksid alles. Remondimees teadis rääkida, et ta on mitmel kliendi Voyal alt müügiks ära võtnud, siis tagaots ei kolise.
Tagumised lehtvedrud ei tohiks sirged olla.
Õlivarras ei tohiks olla valge (vahune).
Paisupaagi korgi all ei tohiks olla müdi, eriti vahust ja õlist. Sama kehtib õlikorgi kohta kuigi pika seismisega tekib klapikambri kaane alla kondentsvesi ja see selle tekitabki. Õlikorgi eemaldamisel käimise ajal ei tohiks tulla august nähtavat suitsuvinet - ei tõota head.
Dosooli lõdvikuid peab käimise ajal jõudma pöidlaga lömmi vajutada.
Kontrolli juhtmete originaalsust.
Roolivõim ei tohiks rooli põhjakeeramisel väga hullu häält teha.
Kontrolli roolivõimu ja piduriõli värvust/läbipaisvust. Kui seal on väga must soga sees, siis ei tõota see head. Samas ei pruugi midagi hullu olla - tahab lihtsalt vahetust.
Vaata kaitsmekarpi sisse - osad el.süsteemi vead annab müügiks kõrvaldada kaitsme väljavõtmisega.
Klaasimõrad lähevad kindlasti kalliks!
Kriimud-mõlgid, põrkeraua lömmid, mõrad.
Kõikide lülitite, nuppude, tulede, ventilaatori jne tööseisukord kontrolli KINDLASTI ära, mis alguses tundub tühine, võib hiljem peavaluks muutuda.
Kummid ühel teljel oleksid ühe mustriga(kunagi ostsin auto nii ja ei saanud ülevaatusest läbi)
Hea oleks, kui saaksid kuskil auto sillad läbi loksutada. Põhiline kulu tuleb alguses sealt. Mootori sisse ei saa niikuinii piiluda, sama käigukastiga. Kui on autom.kast, siis võta mõni sõber kaasa, kes on automaaadiga pidevalt sõitnud - vaata kas sõbra näole tekib krimass.
Mina arvestan iga auto ostuga umbes +5000 kuni 10 000,-eek lisakulu, seal sees on ka signa paigaldamine.
Rohkem nagu ei tulegi meelde, eks teised kriba ka midagi lisaks!
_________________ Sharan on taburet ja Galaxy on ford!
|