Võimalik, et siis on katkestus nukkvõlli ja/või väntvõlli asendi andurite ahelates või toites. Võimalik, et katkestus oli tehtud kunagi immot paigaldades kui käivitustõkis kuid peale immo eemaldamist ühendust ei taastatud (korralikult). Kood 11 viitab sellele, et nukkvõlli või väntvõlli asendi anduri signaal ei jõua üldse ajusse või jõuab valel ajal (st vända ja nuka asendid on paigast ära). Tuleks otsida elektriskeem. Mootori juhtploki ja andurite pistikud lahti ühendada ja kontrollida üle, kas anduri pistikutest on ühendus olemas mootori juhtploki pistiku vastavatele klemmidele. Lisaks, kui õigesti mäletan, peaks mõlemale andurile tulema 8V toitepinge. Ei mäleta enam peast, kas sel mootoril oli võimalik ka väntvõlli andurit paigast ära ajada. Osadel mootoritel on väntvõlli andur plekk-klambri vahel ja siis võib juhtuda, et andur jääb võllist/rihmarattast liiga kaugele, nii et enam andurit ei rakenda. Nukkvõlli asendi anduri puhul tasuks sel mootoril kontrollida, kas magnetketas on ikka nukkvõlli otsas kinni.
Remondijuhendi koos elektriskeemiga leiate lehelt
http://oskin.ru