kent999 kirjutas:
to paikas:
ma tegelt mõtlesin seda isegi. aga kust leida manomeeter millel ripendaks ainult voolik otsas ja oleks kas väga elastne voolik või siis veidi suurema läbimõõduga kui kummpumba oma..elan linnas ja korteri sahvris sellist tavaari ei leidu.
to cartman:
pole.
kuidas seda teha???
Pm pyya tuvastada kus asub mootori temp andur, peax vast kuskil termostaadi kandis olema(pole kursis nede mootoritega, pead ise otsima vms). Yldjuhul see kahe klemmiga andur mis on nagu poldina sisse keeratud. Yldjuhul saab andurilt mõõta takistust, oomides, ja see peab olema koguaeg juutuv, kui on yx kindel nr siis on läbi kindlalt. Teisex võib olla juhe anduri tagant katki(omal nahal kogetud). Lihtsama asja võid aära proovida, et võtad anduril pistiku järelt ära ja proovid, kas auto käivitub v mis teeb.
http://fotoalbum.ee/photos/cartman/61873789 see yx näide, mitsubishi andurist(ei pruugi samasugune olla). Väike seletus, kõigest minu loogika: Temp andur sureb mingi kindla temperatuuri/takistuse peal. St , et auto käivitub ja toimib hästi aint selle temperatuuri vahemikus. Oletame , et andur sureb 40C juures. St, et 0C ei pruugi enam auto käivituda, +10C käivitub väga halvasti,kuni mootor soojeneb. Ja mida mootor lähedasem , käies, 40C seda paremini akkab tööle. Praegu peax sul olem aka kyttekulu suurem kui tavaliselt. Yhesõnaga sebi tester, pyya leida andur ja mõõda takistused, kontrolli juhtmed, proovi pistikut eemaldada ja käivitada........Kui tehtud siis saab edasi aretada. Vb keegi teab juba kus asub sellel mootoril temp andur(mootori temp andur) ja jagab siia teemasse kah(v kui kellegil takistuset tabel olemas). Kui exin võib keegi parnadad