tiku-taku kirjutas:
rõngad läbi sellepärast ka sinist viskab käivitades
5w30 on korralik õli mida kasutada
kui vale õli sisse panna, siis võib kõiki mootoreid remontima jäädagi.
5w-20 on ainuõige asi, mida sinna panna. 5w-30 ei vasta Pentastari nõuetele mitte kuskilt otsast ja kuna saaletolerants on 3.6 olematu, siis kõik on õlikihi peale lootma pandud. Õli rõhk peaks ootamatult kaduma, on mootor kutu.
Volvomehed topivad ka oma diislitesse 5w-30 ja terve foorum on täis nuttu ja hala, kuda õlikulu on meeletu. Üks tegi kapremondi ka mootorile, meeletu hunnik juudirublasid kulutati, ikka õlikulu laes. 0w30 Volvo speci õli ja kõik mured lahenesid. Kerge kooliraha.
JanekT kirjutas:
Paar nädalat tagasi tegin õlivahetuse ja sisse läks 5w-20. Tundub, et õli läks üle max. sisse. Sai välja võetud, norm sees ja tundub, et probleem sai lahenduse.
karteri tuulutus on lollakalt ehitatud, kui on tiba üle, ei suuda enam ära õhutada vaid hakkab sisselaskesse üles lükkama. täna õnne, et vändasimmereid ära ei surunud.