Kõigepealt SUUR diskleimer -
KÕIKE MIDA TE TEETE, TEETE OMAL VABAL VALIKUL JA TAHTEL! MINA VASTUTUST EI VÕTA SAAMATUSTE EEST!Nii, aga nüüd asja juurde.
Kõigepealt mainin ära, et see juhend ei kehti 6.1liitrisele, sest seal on tehaseseades ESP nupu alla vajutamisel 100% väljas.
Varased 5.7 ja V6 on vaid 20% maas, ehk siis kohaltvõttes käib ratas ringi, aga nii kui kiirus tõuseb 15mph, on stabiilsuskontroll peal ja läheb maha alles 79mph, ehk siis kes driftimehed on, kas siis teed vanaema kombel sõõrikut, või lased täiega hullu ja nii palju kui torust tuleb. Teatud olukorras isegi elektroonika vastupuksides laseb päris kena pika liu teha.
Kellel on 2007+ mudel, infrapunavõtmega, siis kui alustad sõitu, lased vähemalt 15mph/üle 20km/h, siis keera võtit uuesti käivitamise suunas ja hoia 3 sekundit, siis tuleb ette kiri ESP DISABLED. Minu puhul Magnumil tuleb lihtsalt veojõukontrolli kohale ikoon ESP BAS.
BAS on pidurdusassistent, seega hoiatan ette, et ABS
EI TÖÖTA, kui on 100% ESP väljas.
Ja nüüd siis modifikatsiooni juurde:
Vaja läheb - ristpea kruvikeeraja, 8mm padrunvõti, lapik plastheebel.
Jupp juhet, lüliti, jootekolb ja jootetina, termorüü.
On kaks varianti, kuidas seda teha. Mugav ja ebamugav.
Võin ära öelda, et ebamugav variant oli tõesti ebamugav ja vähe ruumi toimetamiseks, see tähendas, et ma suutsin konsooli ülespoole kergitada ja sealt alt ESP bloki kätte saada, aga kuna juhtmestik on lühike, tuli joota päris kitsas kohas ja õnneks läks kolb katki ja jäi tookord pooleli.
Mul Magnumil käib keskkonsooli paneel üpris lihtsalt tüüblitest lahti ja eemaldada tuleb tuhatoosiga osa.
Kui see on läinud, siis käigukangi ees on süvend, milles kummine põhi, eemalda see põhi ning sealt alt tulevad välja 2 ristpeaga kruvi. tegelikult on ka neil 8mm kandid olemas, et otseselt kruvikat vaja polegi.
ise kasutasin väikest akukruvikeerajat.
Sealt edasi liigu käigukangi poole, eemalda kroomääris, see on tüüblitega kinni ja katki läheb kindlasti midagi, minul oli see juba viisakalt ära lõhutud ja ei vajanud väga kõvat jõudu. Muidu plastikheebel selleks mõeldud oligi. Säti käiguvalits N asendisse ja fikseeri, et auto veerema ei saaks, seisupidur aitab näiteks.
Edasi tuleb tühjendada käetugi, kõik pahn mis sees on, minema. Põhi käib seest välja ja seal all on 3 8mm peaga kruvi. Need ka välja ja ongi konsool vaba. Mul on lisa voolupesa käetoe sees ja need juhtmed ka kenasti küljest ja peakski olema tühjus majas, konsool viisakalt eemaldatud.
Pildil on näha nüüd ESP blokk, kus sees siis kiirendusandur ning pistik on juba lahti tehtud. Pistikus on 4 juhet, meid huvitab konkreetselt lilla juhe. Üks neist on tumesinise triibuga, teine helesinise triibuga. Meil on vaja tuunima hakata signaali juhet, ehk siis helesinise triibuga. Kordan veel -
lilla juhe, helesinise triibuga.
Prooviks võib selle läbi lõigata ja siis võid auto käivitada, peaks ilmuma ekraanile kiri:
See näitab, et on 100% maas, tehase nupust tuleks ainult alumine ikoon.
Tähendab, õige juhe sai katkestatud.
Nüüd läheb vaja jupike juhet ja jootke mõlemale lillale juhtmele pikendused. Õigemini siinkohal peaks mainima, et enne tuleks valmis mõelda lisalüliti asukoht. Mina planeerisin selle madala surunupuga käetoe sisse. Siis ei ole ohtu, et kogemata pihta läheks või midagi. Alati võib ka kuskile armatuuri panna, aga siis peab arvestama suurema juhtmevedamisega.
Ise kasutasin täiesti tavalist lisatulede jaoks kasutatavat tumblerlülitit ja toimib.
lüliti külge võib juhtmed joota, mina panin juhtmeklemmid.
Nüüd ei pea tehase ESP nuppu enam torkima, kui on soov täiesti põiki lasta, aga hoiatan veelkord - enda ohutus on mängus. Minu Magnum on koos minu ja täispaagiga 2300 kg ja kui see 2 tonni näpust läheb, siis ei aita siin enam koraan ega muud taevased väljamõeldised. Aga vähemalt auto enam vastu ei puksi.
Lisaks räägivad, et auto muutub kohalt startides ka veidi erksamaks, sest maha võetakse automaatselt ka torque limiter, mis rakendub esimesele käigule, et kasti päris laiali ei laseks.
Vat siis, nautige oma uudset driftimürsku.