Selgus siis, et õli tilkus radiaatori juurest, mitte kasti juurest õlivannitihendist. Esiots sai lahti võetud, keerasin radiaatori juurest klambrid kinni (olid teised kuidagi lõdvalt kinni...), tilkumine on kindlasti vähenenud - kas just ära kadunud, seda täpselt ei teagi. Vajadusel võimalus uus radiaator panna varsti nii et selle pärast enam niiväga ei muretse. Häirima jääb siis kasti juures vaid see, et vahetevahel 2. ja 3. käikude vahel (kusjuures mõlemat pidi vahetades) raputab veits. Eriti hästi annab tunda kui ristmikult peale pööramist natuke jõulisemalt minema kiirendades kolmandalt teisele vahetab.
Häid uudiseid kah: Vahetatud sai (tegelikult juba eelmine nädal) parempoolne eesmine õõtshoob. Kadusid ära nii kolin pöörates (ja aukudest läbi sõites) kui ka värin 70lt 90le kiirendades (viimane võis samas ära kaduda ka rehvivahetusest ja tasakaalustusest - mine sa tea). Lisaks šarniirile oli vanal õõtshooval otsi andmas ka puks. Igal juhul nüüd siis jälle hea autoga sõita, ei pea heli põhja keerama, et sillad vaiksed oleks
Lähituleviku plaanidest siis: Kastiõli pidama saada, kui veel pole jäänud (praegu pole loike märganud - äkki jäigi kinni), mootoriõli vahetus lähima 2k jooksul (hetkel sees 5w õli, aga user manual ütleb et suvel peaks 10w kasutama, sest 5w on tegelikult liiga väike viskoosus. Mida teie soovitaksite?) ja võimalik, et ka konditsioneeri radiaator suveks ära vahetada (kui kellelgi korralikku kasutatud radikat pakkuda siis andke teada; uut ma ei viitsi panna, sest see ei tundu eriti mingi tüüpveana, endal ju läks katki omast kohmakusest, mitte ei hakanud niisama lekkima).
Kui kõik tehtud, siis valmis selleks, et suvel puhkuse ajal kõik raha paaki kallata ja mööda Eestit ringi sõita