Tere!
Mure siis selline. Autoks Chrysler Voyager 2005, 3,3 L bensiinimootor.
Sai võetud maakohast külatanklast häda sunnil 95 sisse. Olen muidu tankinud vaid teada tuntud tanklast ja 98 bensiini. Auto on alati käinud nagu kell. Kuna olen oma bensiinikulu alati arvestanud puhtalt huvi pärast telefonis oleva äpiga, siis üllatus üllatus. Hiiumaalt Tallinnasse sõit mööda trassi tegi bensiinikuluks 13,05 L/100 km. Muidu olen 10,5 - 11,5 L välja tulnud. Näiteks kerge jalaga sõites on mul bensiinikulu linnas 13,5 - 14 L vahel. Auto on muidugi ka väikese läbisõiduga - 104 t/km.
Tallinnas sai sisse võetud 98 peale.
Nüüd siis olles 150 km sõitnud, tegi mootor paar korda jõnkse sisse. Sellise tühikäigul valgusfoori taga ja vaba gaasiga sõites. Selline tunne nagu oleks süüte probleem, et silinder kukuks hetkeks tagant ära. Tahhoka peal ei teinud seier küll ühtegi jõnksu sisse aga kohapeal oli tunda, kuidas mootor hetkeks pisut jõnksatas. Sõidu ajal väljendus see nagu sekundilise, hetkeliste jõnksuga. Gaasi andes kadus kõik ja oli jõud taga. Rohkem nagu tühikoormusega väljendunud ja seda ka vaid viimaste päevade sees paar korda.
Miks ma seda teemat kirjutan? Naise Audi sai samast kohast sama bensiini ja ei tahtnud käivituda hommikul. Läks vist 5 silindriga käima ja mõne aja pärast oli hakanud normaalselt tiksuma.
Seega, suurem kummaline kütusekulu, mõlematel autodel mootoriga pisut samalaadi probleemid.
Sellise olukorra puhul saaks ju välistada bensiinipumba, lambda, ja muud andurid??? Saan ma asjast õieti aru?
Ise mõtlen, et ehk paha kvaliteediga bensiin ja ega mul autol pole ka vist küünlaid vahetatud selle 104 tuhandese läbisõidu jooksul. Selline jõnksutamine nagu annab märke pigem siis bensiinist ja süütesüsteemist?
Mida teised arvavad?
|