-Ghost- kirjutas:
Peab vist hakkama jah jälgi ajama, väga nõme on niimoodi ehku peale autosse istuda, praegu muud polegi kui ainult vihma. Alarm on tehase oma seega sellega ei tohiks probleemi olla. Samas seisval autol ei ole ju midagi järgi ühendatud peale alarmi. Lühist ei saa siis ju ka tekkida? Vähemalt minu loogika ütleb nii, et kui voolu juhtmes pole siis ei saa ta sealt ka välja lekkida. Peakski kõigepealt siis selgeks saama need kohad mis seisval lukustatud autol vooluall on.
Täpselt.
Idee poolest peaks peamoodul peale alarmi aktiveerimist mingi aja jooksul autost voolu välja lülitama, puhkereziimi minema. Kindlasti mingid plokid jääva asja nö. kontrollima marginaalse tarbe juures. Samas pole välistatud ka võimalus, et kui auto märjaks saab, siis peamoodul ei lülitagi autot puhkereziimi, sest kuskil juba on mingi voolu ''maha jooksmine'' ja auto jääb aktiivseks. Aktiivne oleks pluss võimalik väike voolu maha jooksmine lüpsavadki akus ööga tühjaks.
Katsu kuskilt leida skeemid ja tööpõhimõte. Siis võta laar õlut ja ampertangid ja kuku kaevama. Sellise vea leidmine on ilmselgelt pikk protsess.