Alluxp kirjutas:
Mu 2.8 crd võtab ka 13 sajale
ei tohiks normaalne olla aga mõistus otsas. Pihustid korras, õhulugeja korras, egr korras, 4xkettad-klotsid vahetatud, pidurid peal ei ole. Rehvirõhud korras, tonnist vaati kaasas ei tassi, õli ja kõik filtrid vahetatud jne. Kulu veel kusjuures linn/maantee pooleks, mitte linnakulu ainult. Algul kahtlustasin lisasoojendit aga nullisin maanteesõidul kulu ära kui ahi töö lõpetas ja sirgel teel 90km/h sain kuluks 9.5 -10 l/100 ahjuga 0.5l rohkem.
Pane webastole kell vahele ja saad kulu ~2L väiksemaks.
pikk88 kirjutas:
Kas on võimalik, et kompuuter on päris lolliks läinud ja viga selles? Praegu näitab kütusekulu juba 17 sajale. Eile käisin Texas services, ei leitud mitte midagi viga olevat, mõõdeti kõike. Alates lambda anduritest kuni kompressioonini ning kõik oli normis. Pakuti, et viga kompuutris endas. Mõni aeg tagasi näitas keskmist küttekulu veel 15,5 sajale ja siis sai tehtud täispaagi test. Kõik klappis, peale saja kilomeetri läbimist mahtus paaki ümmarguselt 15 liitrit juurde...
bensukad, kuna neil otseselt kompu võrdleb andmeid, mitte ei teisenda, siis bensuseier on hetkekulu näitaja, kui sa tallad kõvasti, kukub seier ära päris kiirelt, jääd seisma, süüde välja-sisse ja tõuseb tagasi, ehk siis alustab trip cons. uuesti.
Kõige suurem röövel oli 3.8 AWD Voyager - Tartus hakkas tuli põlema, 20L paaki ja Põltsamaale.. Põltsust tulles u poole teepeal jälle tuli põles... Ehk siis suutis 75km jooksul kõik see 20L ära nosida. Heitgaas oli ideaalne, katid nagu uued.. ja siis selgus, et sellel mudelil ongi joomisprobleemid. 3.3 on leebe selles osas, täis või tühjalt 12 sajale on täiesti okei. Arvestage juurde ka mootori moraalne eluiga (tõenäoliselt mingi aastast 70.... ), siis ei maksagi 2klapiliselt eriti ökot loota.
Kõige kindlam mõõta ise tankides ja km lugedes, kompuuter arvestab vähe viltu. Eriti kellel on paagis 2 pumpa, siis on ühtlasi ka 2 tasemeandurit ja aju näeb kütusekoguseks 200%. Kompusse kulu näit ja kütuseseieri asend võetakse 2 tasemeanduri keskmine.
Mängisin ise oma Magnumis selle stsenaariumi läbi, lükkasin ühe ujuki alla ja kogu elu sassis, olin 1 minuti jooksul ära tarvitanud justkui 35L kütust.
Peale korraks süüte väljakeeramist sai juba paremini aru, mis ma talle teha tahtsin.
Lisaks on 4-käiguline kast üpris lollikindel, aga mõneti sobimatute ülekannetega, sp on Voyager rohkem maanteemürsk, kui linnaauto... seevastu uuem 3.6 pentastar 6se kasti otsas on lausa unelm.