Vabandan, kui võõrasse teemasse kirjutan:
Mul suhteliselt sarnane jama on - ühel hommikul käima ei läinud, starter ketras tühja. Vedasin töökotta, vaatasid et väntvõlli asendianduril juhe läbi hõõrdunud, lappisid ära, soovitasid uue anduri millalgi siiski panna kui uuesti jamab. Sain sõita vähem kui 10 km, kui tahtis mitu korda teel välja surra ja lõpuks käima ei läinud jälle.
Taas töökotta, vahetati paar päeva hiljem andur ära, öeldi et ikka jamab. Midagi tegid, sain auto kätte, öeldi, et proovi sõita, kui hakkab jälle pidevalt jamama, siis tuleb hooratas ära vahetada, pidid mõrad sees olema ja andur annab segast siis (miks mitte alati ei anna?), käigukast (atm) selleks alt võtta ja suht suur töö.
Samal päeval sõitsin ringi, probleeme polnud.
Eile käima läks aga pöörded langesid ära mitu korda sõidu aeg, sõitsin töökotta jälle ja jätsin sinna, et jätan praegu siia, tulen tagasi, proovin uuesti, kui ei toimi, jätan töökotta. Käisin tööasjus paar tundi ära, tulin tagasi, võtsin auto ja sõitsin terve päeva siin-seal ringi ja probleeme ei olnud vähimatki (kui ehk tundus ainult, et kiirendus oli kehvem).
On keegi hooratast vahetanud, on suurem/kallis töö? On sellel loogiline seos (enne teemadest justnagu tundub et on, aga miks siis mingi hetk jamab ja mingi mitte..).
EDIT: Täna hommikul sama jama, puterdas tükk aega, siis hakkas mõne km läbimisel tööle normaalselt ja terve päev ühtegi probleeme sõidu aeg, ja mitmel käivitamisel.
Hommikul viskas mootoritulukese põlema ning veakoodid:
P1391 Intermittent Loss of CMP or CKP
P0352 Ignition Coil B Primary/Secondary Circuit Malfunction
Hiljem mootorituluke ise kustus ja põlema ilmselt enne homset hommikust käivitamist ei lähe