Tsiteeri:
Hoiatus: vasemääret ei tohi sattuda piduriketastele, piduritrumlitele, piduriklotsidele ja nende elektriosadele.
paneb veidi mõtlema, mis?
tegelikult, ei tohi pidurite juures kasutada MITTE ÜHTEGI määret.
Kui vahetate klotse, siis tuleb eemaldada raamid käänmiku küljest ja viiliga või traatharjaga niikaua vaeva näha, et enda peegelpilt peaaegu paistab. Klotside lisalehed tuled puhastada, võimalusel vahetada (osadel klotsikomplektidel on kaasas ka) ning läheb kõik puhtalt kokku.
Olen näinud, kuda vasemääret on pandud liikuvatele sõrmedele, kolbide kattekummide alla, igale poole kuhu juhtub...
Vasemääre tuleks üldse hoida autost eemal, sest see edendab roostet kõvasti ja ka sügisel alla pandud plekkveljed kevadel enam autost ei eraldu.
Lisaks vasemääre soojaga paisub, muutub tahkeks ning paneb nt rattad vibreerima, kui seda on kantud rummule. Vasemääret võib kasutada kohtades, kus ei ole kuumust ja otsene veega kokkupuude puudub (ehk siis toas).
Sõrmede määrimiseks ja kummiosade parendamiseks võib kasutada tehnilist vaseliini, kui ei ole pakendil märgitud eraldi, et kummisöövitav koostis. Ise kasutan Bardahli ja Würthi pidurivaseliini ja töö juures NBQ Chemical grease'i.
Ma toetun sellele õpetusele, mille eest ma Brembos eksami sooritasin.