Väikene update:
Olen auto kallal pausidega nokitsenud juba mõnda aega. Nimelt ei funktsioneerinud masina spidomeeter, käigukastist tuli auto vabakäigul töötades kahtlast urinat ning kohati viskas muidu kena välimusega liikur kõige ebasobivamal hetkel (näiteks Peterburi maanteel 110km/h liikudes või möödasõitu tehes) viienda käigu välja.
Sai mõtiskletud ning leitud, et käigukast tuleb maha võtta ja uuega asendada. Selle tarvis sai muretsetud ka üks Neoni-nimeline doonor, millel samasugune agregaat täitsa olemas oli.
Kui kabrioletil kast maha ja lahti sai, avanes sealt selline vaade:
Spidomeetri tigu käitav plastikust hammasvöö oli (teadmata põhjusel) otsustanud oma kohalt lahkuda, lisaks olid ühe võlli plastikust laagril (pole vist küll päris õige nimi) rullikud mööda kasti laiali jooksnud.
Töö käigus sai ka avastatud, et mootoripadjad on omadega täiesti õhtal. See seletas ka metalset kolksu, mis autot käivitades mootori esimestel pööretel kapoti alt kostus. Seega sai muretsetud uued padjad, uus survelaager ja igaks juhuks ka uus kiiruseandur. Kastil said vahetatud ka simmerid, käiguvahetustrossidele läksid mõlemale poole otsa uued puksid. Kullahinnaga nad küll olid, kuid üle-eelmise omaniku aiavooliku ja teibitud mutri kasutamine on minu jaoks täiesti vastuvõetamatu - seda enam, et üks isetehtud "puks" lahkus elust tiheda liiklusega linnatänaval. Kui ei jaksa autot remontida, siis käi parem jala. Mootorile paigaldasin ka uue karteritihendi, kasti kallasin Mopari NVT350 spetsõli.
Kasti eemaldamine ja paigaldamine oli iseenesest paras pornograafia. Järjekordset agregaatide vahele peitunud polti eemaldades mõtlesin ikka, et mille kuradi pärast vajan ma esiveolist suveautot - tagaveolise liikuri puhul oleks näiteks käigukasti vahetamine ikka märksa lihtsam.
Eile saabus see pidulik hetk, mil võtit keerasin ja käigukasti katsetasin. Tundus paljulubav - käigukang liikus täpselt (uued puksid), kõik käigud lülitusid, spidomeeter töötas ja kapoti all enam keegi ei urisenud.
Veel oleks vaja hankida uus esiklaas (kuradi kallis), uus tagumine sumbutipütt ja uued tagatuled, sest vasakpoolne on kergelt viga saanud. Tuledega tuleb ilmselt parajalt probleeme, sest Eestis neid suurt ei liigu.