Nii, pole ammu sattunud klubilehtedele, sai vahepeal Saarest Tallinnale lähemale kolitud
Aga nyyd asjast. Lugu selline, et palav ilm jne, oli vaja ujuma minna ja kuna liikuls maanteel nõnna tihe siis kikdowniga kõrvalteelt vahele susatud. Pöörded läksid üpris kõrgeks ja hääl oli liiga kuri, otsustasin jalga kergitada. Kiirendus tundus olevat natuke kehvavõitu? Sõitsin 2 km rannani ja seal olivad hirmsad ummikud, kohapeal teiste järgi oodates hakkas auto kummaliselt nagu jõnksutama ( käik oli sees ja pidur alla vajutatud) Mitte nagu mootoripöörded vaid nagu tahaks hirmsasti kohapealt ära minna nagu sõnakuulmatu koer kes rihmaotsas sikutab. Uimerdasin ennast autodevahelt parklasse ära, lükkasin kangi P peale ja siis hakkasid pöörded kõikuma, nii umbes 3-4 korda üles alla, korra isegi nii madalale, et tundus nagu hakkaks välja surema. Ja seda kõike saatis punane pööretekõikumise taktis vilkuv õlituluke. Ja siis äkki oli kõik nagu korras. Ujumas käidud ja koju tagasi. Tundus nagu oleks natuke pikalt käiguvahetusega oodanud aga võibolla ka minu parakad. Pähimõttelislet sõitsin ilusti koju ära aga kohe autot välja ei suretanud. Natuke tiksus ilusti ja siis täpselt sama nali. 3-4 korda, õlitule vilkumine ja siis jälle kõik korras. Lisan veel juurde et õlitase on seal miinimumi kandis, hetkel pole ka õli käepärast et juurde lisada. Viimati vaatasin nii umbes1500-2000 km tagasi siis oli enamvähem seal näidiku keskel aga eks vana suur mootor tarbib ikka õli. Et ehk targemad oskavad asja kommenteerida ja võibolla on keegi ka kokku puutunud. Äkki on tegemist lihtsalt juhuste kokkulangevusest ja madala õlitaseme tõttu ebapiisavast õlirõhust, kohati. Või on hoopis miskit muud. Masin aastats 2000 ja mootor 3,5 185 kw.
Parimat
Kaspar