"NOTE: It is normal for the water pump to weep a
small amount of coolant from the weep hole (black
stain at weep passage). Do not replace the water
pump if this condition exists. Replace the water
pump if a heavy deposit or a steady flow of engine
coolant is evident on side of the cylinder block
from the weep hole passage (shaft seal failure). Be
sure to perform a thorough analysis before replacing
water pump."
Kui võtta asja nii, et sebringul tuleb otsatihendi vahetuse jaoks mootor alla lasta ( AB-s 6h maha ja tagasi ning fikseeritud hind 3500 eek) siis 300M on see sama mootor piki keret ja mootori ees on ruumi küllaga ei tule nii palju töötunde, et 11K välja peaksid käima
Tööd on selle pumbaga ikka mehiselt:
Vaja kett pumba hammasratta ajamilt maha saada
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3825
vt see punane hammasratas on veepumba ajam:
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma