See masin saab aru, kui mingis silindris ei toimu sädemega küttesegu süütamist. Masin peaks taluma kui 1 või 2x pöörde jooksul ei teki sädet, kuid kui juba asi perioodiline siis sellest annab märku.
Selleks on vastavad veakoodid ja koheselt peaks hakkama põlema ka mootoririkke tuli.
Lisaks kui on põlemata küte väljalaskesüsteemis siis peaksid röökima ka sealsed andurid.
Koodid peaksid olema:
P0300-MULTIPLE CYLINDER MIS-FIRE
P0301-CYLINDER #1 MISFIRE
P0302-CYLINDER #2 MISFIRE
P0303-CYLINDER #3 MISFIRE
P0304-CYLINDER #4 MISFIRE
P0305-CYLINDER #5 MISFIRE
P0306-CYLINDER #6 MISFIRE
When Monitored and Set Condition:
P0300-MULTIPLE CYLINDER MIS-FIRE
When Monitored: Any time the engine is running, and the adaptive numerator has been
successfully updated.
Set Condition: When more than a 2% (2.5% LEV) misfire rate is measured during two
trips. Above 3000 RPM 1 trip less than 3000 RPM 2 trip.
P0301-P3006-CYLINDER #1-#6 MISFIRE
When Monitored: Any time the engine is running, and the adaptive numerator has been
successfully updated.
Set Condition: When more than a 2% (2.5% LEV) misfire rate is measured during two
trips, or with a 10% to 30% misfire rate during one trip.
POSSIBLE CAUSES:
MIS-FIRE CONDITIONS NO LONGER EXIST
FUEL SYSTEM PROBLEM
SECONDARY IGNITION OR MECHANICAL PROBLEM
ERRATIC CAM/CRANK SENSOR SIGNALS
ENGINE MECHANICAL PROBLEM
OTHER POSSIBLE CAUSES FOR MIS-FIRE
Ehk siis viga võib olla ka selles, et konkreetne silinder ei saa signaali või on signaal nõrk, et süütepool saaks kõrgepinget tekitada küünlale.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma