1. ei kärssa mitte pump vaid veorihm.
2. Veorihm hakkab kärssama siis, kui see pole liiga pingul või jääb pumba rullik kinni.
3. Pumba rullik kiilub kinni kui pumba töös on häireid - üldjuhul kas siis laagrid liiga kulunud või vedelikku ei jõuta läbi teatud kanalite suruda.
Õlitule vilksatus võib tõesti olla sellest, et roolivõimu poomise tulemusel veorihm aeglustas/takistas väntvõlli pöörlemist nii palju, et õlipump ei suutnud piisavalt õlisurvet üleval hoida
Soovitan roolivõimu süsteem korraks lahti võtta ning puhastada, hooldada.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma