Tänane kuupäev Laupäev 24 Juul, 2021 11:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 19 Mai, 2017 22:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Apr, 2017 18:30
Postitusi: 6
Tere!
Ostsin veebruaris esimese Chrysleri. Siiani olen saanud kõik mured oma peaga lahendatud, aga nüüd küsiks küll nõu targematelt. Esimeste soojade ilmade saabumisega avastasin, et külma õhku ei tule - noh mis seal ikka, ehk pole keegi pikka aega täitnud ja tahaks veidi gaasi lisada. Sai sammud tuttava juurde seatud ja kui aparaadi külge panime, siis esimene kuri märk oli, et süsteem täiesti tühi. Üritasime vaakumisse tõmmata, aga ei õnnestunud - kusagil leke. Lasime surveks lämmastiku sisse ja leidsime lekke... Tagumise parema ratta juurest summuti kõrvalt sisenevad kliima torud salongi pagasiruumi tagumisse paremasse nurka. Sealt see susin pärit ongi. Alt poolt torusid liigutades susin suurenes, kuid leke on ikkagi salongi poolel - ju on midagi ära hõõrdunud/oksüdeerunud. Seal on kogu see tagumise õhu puhumise ja juhtimise süsteem...

Kas on keegi enne seda nurka seal lammutanud ja/või sarnase probleemiga kokku puutunud? Mis mind seal ees ootamas on? (nii materiaalses kui ajude jebimise mõttes)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2017 23:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 157
salf kirjutas:
Tere!
Ostsin veebruaris esimese Chrysleri. Siiani olen saanud kõik mured oma peaga lahendatud, aga nüüd küsiks küll nõu targematelt. Esimeste soojade ilmade saabumisega avastasin, et külma õhku ei tule - noh mis seal ikka, ehk pole keegi pikka aega täitnud ja tahaks veidi gaasi lisada. Sai sammud tuttava juurde seatud ja kui aparaadi külge panime, siis esimene kuri märk oli, et süsteem täiesti tühi. Üritasime vaakumisse tõmmata, aga ei õnnestunud - kusagil leke. Lasime surveks lämmastiku sisse ja leidsime lekke... Tagumise parema ratta juurest summuti kõrvalt sisenevad kliima torud salongi pagasiruumi tagumisse paremasse nurka. Sealt see susin pärit ongi. Alt poolt torusid liigutades susin suurenes, kuid leke on ikkagi salongi poolel - ju on midagi ära hõõrdunud/oksüdeerunud. Seal on kogu see tagumise õhu puhumise ja juhtimise süsteem...

Kas on keegi enne seda nurka seal lammutanud ja/või sarnase probleemiga kokku puutunud? Mis mind seal ees ootamas on? (nii materiaalses kui ajude jebimise mõttes)



Aurusti vaja vahetada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Juul, 2017 9:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Apr, 2017 18:30
Postitusi: 6
Tere!

Tõesti on vaja aurusti vahetada. Sain lammutusest ühe, aga see oli samasugune oma aja ära elanud. Kas keegi teab kust saaks normaalse hinnaga? Minu jaoks 400eur ei ole normaalne hind... USA-st tellides saaks 150 EUR-ga aga kas ta seda teekonda ühes tükis üle elab? Ja ta tuleb ka mingi aerupaadiga kuu aega.... Internetist otsides ei ole ma veel suutnud euroopast seda leida viisakama hinnaga. Kas on kellegil mõni koht kust võiks küsida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Juul, 2017 23:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 21:23
Postitusi: 4
mina sain aurusti lõpuks top partsist.. vist oli poole hinnaga umbes (200) aga seal puudus see rõhutasandi süsteem.. (origonaalis on aurusti koos rõhutasandiga)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2018 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Mai, 2018 11:09
Postitusi: 2
Tere, mul saama teema. Mis siis saab kui tagumisel ringil nö pime ette panna? Kas sellisel juhul ei hakka taga üldse külma puhuma või jõuaks ikkagi esimese ringi külm ka taha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2018 1:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 994
Asukoht: Harjumaa
andr46 kirjutas:
Tere, mul saama teema. Mis siis saab kui tagumisel ringil nö pime ette panna? Kas sellisel juhul ei hakka taga üldse külma puhuma või jõuaks ikkagi esimese ringi külm ka taha?

Kui tagumine radikas nö. pimestada, siis tagant ei hakka külma puhuma, ainus külm tuleb eest ja kuuma ilmaga sellest ei piisa auto maha jahutamiseks. Klaasipinda liiga palju ja kui juhtub veel tumedat värvi auto olema, siis veel hullem. Kui reguleerid ees istujatele temperatuuri parajaks, siis tagumised higistavad. Keskmise rea reisijad veel saavad kuidagi olla, aga viimases reas on palav.
Teine asi on see, et siis ei tea kliimaseadme remontija ka seda, kui palju gaasi süsteemi sisse lasta, sest tagumine radikas on eemaldatud. Gaasi kogus on antud siiski terve ja toimiva süsteemi kohta.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Juun, 2018 15:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 03 Mär, 2015 17:32
Postitusi: 33
Ise tellisin amazon.com (25.- eur) koos saatmisega koju ainult termoregulaator UAC ex 10222c.Aurusti vanad torud lõigatud ara relakaga.uued aluminnimist otsad treiali juures tellisin ja sain keevitatud.Parast susteemi taitmist aga kompressor väsinud.Suustem ei pea olema lahtine- kompressor sai otsa!
Uus kompressor garantiiga 325.-( nissens 1tp tellimus) ja soovitan kohe tellima sellega filter (32.-eur) nt UAC 10925c(amazon.com).Originaalis rohkem kui sada eur maksab.Ilma filtri vahetamist kompressori garantii ei kehti!!!

edu!

_________________
Chrysler Grand Voyager V(RT) 2.8crd


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2018 16:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Apr, 2017 18:30
Postitusi: 6
andr46 kirjutas:
Tere, mul saama teema. Mis siis saab kui tagumisel ringil nö pime ette panna? Kas sellisel juhul ei hakka taga üldse külma puhuma või jõuaks ikkagi esimese ringi külm ka taha?


Tere!

Eelmisel aastal maadlesin minagi oma tagumise kliimaga. Küll oli aurusti vigane ja siis radiaator ära kõdunenud. Keevitasin ise radiaatori ära ja sain ka lammutusest väidetavalt töökorras aurusti aga pärast installeerimist ikkagi ei töötanud. Nüüd mul kogu süsteem täidetud aga tagumine kliima ei tööta. Kusjuures taga pole hullu. Ei ole päris nii, et ees on külm ja taga higi lahmab, manuaalses reziimis peab ainult ventilaatorit veidikene suuremasse astmesse seadma, et õhk ringi käiks. Viimase suure kuuma ajal sõitsime 4 täiskasvanut+2 last ja keegi ei kurtnud, pigem viimase rea naised palusid soojemaks natuke (väljas oli +28kraadi)

Ja minu omal on kapoti all kirjas kohe, et kogus tagumise süsteemiga ja kogus ainult esimese süsteemiga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Juul, 2018 21:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 41
Ma avastasin ka 3 aastat tagasi, et tagant külma ei tule.Keegi järelikult juba pimedaks teinud ja ei viitsinud tegeleda sellega, kuna siiani on asi toiminud nii, et tagumised ei kurda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Juul, 2021 11:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 26 Mai, 2019 9:47
Postitusi: 1
Tere. Uus aurusti koos klapiga toppartsist 175 raha. Puhub jälle. :pidu:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia