Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 14:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 30 Okt, 2009 22:43 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 20:44
Postitusi: 66
Mure selline et roolivõim teeb inisevat ja undavat häält vahel. Paagis on õli piisavalt.
Kuskilt lugesin et kuskil vahel on mingid sõelad mis sodi korjavad, äkki need umbes. Kus need sõelad asjuvad? Tark oleks roolivõimu õli kah vahetad, kuid mis õli läheb GV 2003 a. 3.3L
Igasuguse abi eest oleks ülitänulik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Okt, 2009 0:09 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Eks targemad teavad aga infoks:
Minu 2001a. manuaal räägib: Power Steering - Fluid Check WARNING Fluid level should be checked on a level surface and with the engine off to prewent injury from moving parts and to insure accurate fluid level reading. Do not overfill. Use only Mopar MS5931 Power Steering fluid or approved replacement.

ALLDATA annb 2001 a. T&C AWD -le Power steering fluid -iks : Mopar Power Steering Fluid or equivalent.
2003 a. T&C AWD-le annab aga : Use only Mopar MS9602, ATF+4 Type 9602, seega siis automaatkasti õli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Nov, 2009 20:13 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 20:44
Postitusi: 66
Sai siis roolivõimu õli vahetatud ja nüüd undab kogu aeg :angry:
Täiesti hullumaja ikka. Jälle mingi kallim jupp vaja ära vahetada. Ei julge kokku arvutatagi palju hoolduse peale raha läinud ,peale auto ostu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Nov, 2009 22:42 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kas undavat häält ei peaks tegema rihm? Ega rihm ei libise?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Nov, 2009 23:01 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 20:44
Postitusi: 66
Ei libise. Roolivõimu hääl ikka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Mär, 2010 15:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
minu vojal sama jama roolivõimu pump teeb häält, keerates rooli kohe kõvat häält. mis tegema peab või mis viga õlid rihmad kõik ok.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Mär, 2010 17:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
Pumba laager ehk?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 12:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
kas keegi on seda pumpa lammutanud. on seda võimalik remontida kodustes tingimustes. poes hinda miski 2000 ja pealegi. või on kellelgi pakkuda tervet isendit pumba näol. kui siis 5225119 ja lepime hinnas kokku.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 18:23 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 20:44
Postitusi: 66
Esinduses peaks olema 2000 eek uus pump.
Ma lasen järgmine kord ära vahetda. Saab lõpuks ehk auto vaikseks. Eelmine kord nad tobud ei olnud tellinud rihmaratast, ja vana küljest nad seda lahti kah ei saanud, nii et siis jäi vahetus katki. Muidugi selle töö eest raha ei võetud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Mär, 2010 1:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Rõõba kiskus enda Voyal mingid kaaned pumba küljest lahti, leidis mingi sõela, puhastas ära, sonkis näpuga pumba sees ringi, leidis veel mõned suuremad sodi tükid, lappis kokku tagasi, uus õli sisse... Juba paar aastat sõidab, hääl kadus ära ja pole siiani tagasi tulnud.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 15:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
eks ma siis ka songin näppupidi Mr Green pumbas, tean vaid seda et see paagi taseme avavus see peab olema silmini täis ja tiba peale ka minul jäi siis roolivõim vait ja õli pole enam vahus ka ennem vahutas ja möllas nüüd asi korras. tänud kes aitasid asja lahendada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 18:02 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 20:44
Postitusi: 66
Eks peab proovima ja uurima seda asja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Juun, 2016 11:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
paala kirjutas:
Sai siis roolivõimu õli vahetatud ja nüüd undab kogu aeg :angry:
Täiesti hullumaja ikka. Jälle mingi kallim jupp vaja ära vahetada. Ei julge kokku arvutatagi palju hoolduse peale raha läinud ,peale auto ostu.



Mul sama lugu, aga ameerikamaa aruteludes selline jutt:

Discussion:
The factory fill power steering fluid for most 2004 model year Chrysler Group vehicles is ATF+4 (MS9602) and it provides superior performance at both low and high temperatures. WJ/WG and ZH vehicles use unique power steering fluids. Refer to the table to identify factory fill and the approved service power steering fluid by year and model. Note that MS9602 is Red in color and MS5931 and MS9933 are Amber/Yellow in color. All three fluids will darken in color with usage and fluid color is no longer an indication of fluid condition.

The part numbers for MS9602 are 05013457AA (quart) and 05013458AA (gallon). The part number for MS5931 is 04883077 (quart). The part number for MB345 is 05127381AA.

MS9602 should not be mixed or used as a “topping off” fluid on systems requiring MS5931. On some past models, MS9602 should be used as the replacement fluid. On these models, if a power steering system is being serviced that results in a large fluid loss, such as a pump, hose or gear/rack replacement, the complete system should be drained and filled with MS9602.

Proovin teise vahetuse veel teha, siis näeb mis saab, ATF maksab oluliselt vähem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia