depeche kirjutas:
ok. tänud vastuste eest. siiski veel paar küsimust:
silberi kodukas annab 2.8 diisli kiirenduse parema kui 3.3 bensuka oma...ongi nii-12.0sek vs. 12.6 sek?
kuidas üleüldse GV soojendussüsteem on? Diisel läheb vist enivei kehvemini soojaks kui bensukas...kuidas niisuures salongis talvel soojaga on? Mul 2 väikest last ka...ei tahaks et nad külmetama peaksid talvel.
Silberi kodukal on ka üks 3.3 ja AWD müüa, kuidas seda kommenteerida oskate?
Ja kuskil Tartus vist on otse U.S.A.st toodud 3.8 Town & Country. seda mootorit meil ei müüdagi nii et ilmselt ei ole sellepoole üldse mõtet vaadata?
Üldiselt kaldun millegipärast diisli poole...aga mõtlesin muude kohta ka teadjamatelt küsida.
Aitäh juba ette
Dep
Kiirenduse kohapealt jään vastuse võlgu, korra Oberstiga proovisime, aga siis tegin ilmselt selle vea, et tallasin põhjagaasiga ning pöörded olid ca 4000 ja rohkem. Kõige parem vedu on siiski 2000 kuni 3000, siis peaks küll selle 12, seki kätte saama.
Nagu eelmises postituses mainisin, neil masinatel on webasto peal mis töötab ise automaatreziimil. Mootor ja salong lähevad sama ruttu soojaks kui bensukatelgi. Jaanuari alguses pannakse minu masinale Autotähes ka taimer soojendusele vahele (ca 4500kr) siis saab ka enne käivitust mootori soojaks lasta. Nii, et minu arvamus on - sooja pärast kartma ei pea.
Võrreldes bensukaga on eelis siiski kütuse kulu. Olen sõitnud igatmoodi, rahulikult, rullnokatsenud jne. Kui kiirusehoidjaga sõita 90km/h siis on kulu 5,8L/100km!!! Aga nii kui vajutad 110 on ca 8L. Linnas ca 12L. Üldine keskmine on mul jäänud 10L kanti. Ja 3,3 bensukast ma sellise sõidustiili juures nagu mul on, ma sellist numbrit vist ei saavuta.