Kui koha peal käies gaasi andes erinevust ei ole, siis ma turbot küll ei kahtlustaks. Turbol puudub ju igasugune seos jahutussüsteemiga. Kui turbo raksakaga üles ütleks, satuks õli sisse- ja väljalasketorustikku aga kindlasti mitte jahutussüsteemi. Pealegi saaksid kohe korraliku suitsusaba taha. Isegi kui aju turbo ärajäämise tõttu kütuse maha tõmbab(oletatavasti), siis õlisuits oleks kindlasti.
Aga kuidagi ei taha mul hajuda mõte, et võiks vaadata, mis värvi on õli automaatkasti õlivardal... Kuri kahtlus, et see on hall või hallikasvalge... See seletaks raksakat, jõu kadumist kiirendusel ja õlivulkaani paisupaagis.
_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW
Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus!