Tänane kuupäev Reede 17 Mai, 2024 22:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Nov, 2011 0:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 04 Veebr, 2011 20:21
Postitusi: 15
Autoks siis Grand Voyager 2.5 Td ja probleemiks see, et suvest saati juba tossab ja kiirendus tunduvalt kehvem kui vanasti. Linnas saab hakkama aga no maanteel koguaeg pedaal põhjas, et edasi liiguks. Peale 2000 pööret kaob nagu jõud ära ... Õli, õhu- ja kütusefilter vahetatud. Tegin autole seda nõndanimetatud "self diagnosti", et hoiad tripi ja reseti peal ning keerad süüte sisse ja ootad veits, näitas e veakoode ei leitud.
Peab cist ikka kuskile remonditöökotta pöörduma või on veel mingeid odavamaid lahendusi ?? on kellelgi sellist jama esinenud ja kuidas korda saite?
Ootan teie arvamusi, kogemusi. :)

_________________
Chrysler Grand Voyager 2.5 Td '98


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Nov, 2011 22:55 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
turbo kutu :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Nov, 2011 9:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 05 Okt, 2011 10:33
Postitusi: 114
täpselt sama jama, huvitab ka milles asi
2000 peal hing kinni


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Nov, 2011 21:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 04 Veebr, 2011 20:21
Postitusi: 15
Sai täna remonditöökoda seoses ühe teise probleemiga külastatud ja mainisin ka seda, et kiirendust ei ole ja tossab. Visati kiire pilk peale ja öeldi, et mootor ei saa piisavalt õhku peale ja arvatavasti on mingi turbo andur või ka turbo ise(välisel vaatlusel midagi kahtlast ei paistnud), eks millalgi peab probleemi süvenema ja taaskord remonditöökoda külastama, eks siis annan teada, milles probleem on ...

_________________
Chrysler Grand Voyager 2.5 Td '98


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Nov, 2011 23:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 28 Mär, 2011 9:43
Postitusi: 22
Vead võivad olla vigases juhtpihustis või turborõhuanduris.Võivad ka mõlemas õhtal olla. Käi diagnostist läbi siis saad täpselt teada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 18:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
raix130290 kirjutas:
täpselt sama jama, huvitab ka milles asi
2000 peal hing kinni

kahtlustan peaaju, mis asun käigukajngi ees oleva laeka taga, mu tuttaval oli sama lugu, et hakkas hing kinni jääma 2000Rpm peal , kuid peale aju vahetust kõik ok

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 18:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
alar222 kirjutas:
Vead võivad olla vigases juhtpihustis või turborõhuanduris.Võivad ka mõlemas õhtal olla. Käi diagnostist läbi siis saad täpselt teada.

juhtpihustit on lihtne kontrollida, et kas töötab, võta töötava mootoriga selllel pihustil pistik küljest, kui mootori töö hääles on muutusi, siis on pihusti OK

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 18:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
GvTD kirjutas:
Sai täna remonditöökoda seoses ühe teise probleemiga külastatud ja mainisin ka seda, et kiirendust ei ole ja tossab. Visati kiire pilk peale ja öeldi, et mootor ei saa piisavalt õhku peale ja arvatavasti on mingi turbo andur või ka turbo ise(välisel vaatlusel midagi kahtlast ei paistnud), eks millalgi peab probleemi süvenema ja taaskord remonditöökoda külastama, eks siis annan teada, milles probleem on ...

panin oma voyale isegi koonusfiltri, et paremini õhku saaks, kia see ei aidanud, ikkagi siis on minu omal vist aju probleem, aga kust aju saada, sest mootor on mul 98/99 2.5 Td 85 kW?

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 16 Dets, 2011 23:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 04 Veebr, 2011 20:21
Postitusi: 15
Sai ka lõpuks diagnostikas käidud. Algul lõi kohe kolm veakoodi ette, aga kaks neist kustusid peagi :think: . Ühesõnaga probleemiks siis see, et kütusepumbast mingi klapp vist avaneb koguaeg täielikult või ma ei saanudki täpselt aru ja ühesõnaga laseb koguaeg maksimaalse koguse kütust peale ja too ei jõua seda ära põletada ... see siis tossamise põhjuseks aga ei tea kas kiirendus selle korda tegemisega ka paraneb või ikka mingi muu viga veel ... Aga ega midagi kiita ei ole ... mehaanik ütles juba hääle kohta, et mootor vajaks kap. remonti ja varsti annab otsad ... mille peale sai vastatud, et ta teeb viimased pool aastat mul sellist valjemat häält ja siiamaani sõidab veel suht ilusti Mr Green , aga jah ... loodan et peab veel vastu ikka :( , üritan lähiajal kõik jamad ka seal kapotiall korda saada. Kaua selle VM-i mootori eluiga on umbes? Praegu 340000 odo peal, aga auto 2007 saksat toodud ja mine tea kas keritud ka veel ... Eks see eluiga oleneb ka üldiselt ikka hooldamisest, aga no oleks huvitav teada, kellel palju sõidetud on.
Eks siis annan teada, kui asjad lõpuks korras.

_________________
Chrysler Grand Voyager 2.5 Td '98


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Dets, 2011 10:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
lihtsalt küsimus - kas sa tõukurvardaid oled ka vaadanud nende vahetus muudab ka mootori töö kuulamise meeldivamaks :D

Siin üks auto on ainult liikunud ja liikunud õligi oli vahetatud siis kui juhtus :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Dets, 2011 22:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 04 Veebr, 2011 20:21
Postitusi: 15
Tõukurvardaid pole küll vaadanud, ega ma pole ise ka suuremasi mehaanik aga eks millalgi remonti minek siis uurib.
Hääle all ma mõtlesin muidu seda, et võrreldes varasemaga teeb mootor selgelt valjemat häält ja õrn klobin on ka nagu sees ... igatahes mul kortermaja ees on üks samasugune 2.5 td grand voyager nagu mul ja vahe on kohe selgesti eristatav.

_________________
Chrysler Grand Voyager 2.5 Td '98


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 11:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
GvTD kirjutas:
Autoks siis Grand Voyager 2.5 Td ja probleemiks see, et suvest saati juba tossab ja kiirendus tunduvalt kehvem kui vanasti. Linnas saab hakkama aga no maanteel koguaeg pedaal põhjas, et edasi liiguks. Peale 2000 pööret kaob nagu jõud ära ... Õli, õhu- ja kütusefilter vahetatud. Tegin autole seda nõndanimetatud "self diagnosti", et hoiad tripi ja reseti peal ning keerad süüte sisse ja ootad veits, näitas e veakoode ei leitud.
Peab cist ikka kuskile remonditöökotta pöörduma või on veel mingeid odavamaid lahendusi ?? on kellelgi sellist jama esinenud ja kuidas korda saite?
Ootan teie arvamusi, kogemusi. :)



Minu 1996 aasta GV-l oli sama jama ehk ei läinud 2000 p/m enam normaalselt edasi pöördesse.
Avastasin, et hiired olid õhufiltrisse augu närinud, vahetasin filtri ja puhastasin õhukulu masslugeja, peale seda kõik nagu varem ja vist isegi natuke parem. :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 18:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 9:05
Postitusi: 140
Asukoht: Rapla
Esimesena ikka diagnostikast alustada. Mul kunagi jäi auto seisma peale uurimist selgus et mootori juures oli ühe juhtme katki kulutanud. Juhe kokku auto töötas aga ka jõudu polnud. Voyager läheb kui palju vigu mälus nn kojulonkame süsteemi ei aidanud mul aku juhtme maas hoidmine ja muud trikid midagi. Diagnostikas võeti vanad vead maha ja auto lendas


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 20:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Vat diagnostikaga on see jama et ainus seade millega neid mootoreid lugeda saab, asub Järve Silberautos kuna Tartu oma lõpetas lepingu :think: Omalgi vaja "suremise" probleemiga juhtmed külge saada aga pealinna pole asja.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Dets, 2015 2:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Veebr, 2013 16:57
Postitusi: 50
Asukoht: Jõgevamaa
Alles nöökisin sama veaga..Kuni 2000 ja hing kinni.
Viga oli minumasinal anduris mis mõõdab turbo rõhku. Andur ise asub paisubaagist vasakul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia