Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 4:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 0:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ära unista ni kõva häälega. see ikkagi upper


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 0:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma parandamatu optimist ja usun jõuluimet :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 12:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Millal sa saad oma autot ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 12:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Härrased,
Teema pealkiri on "Mootor sureb välja kiiruse peal"


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2006 22:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
kuulge kallid klubikad ja sõpsid-olgem ausad kui vahetada mootor mingil variandil mis sarnane eelneva isendiga siis ärge otsige ühilduvust seadmete juhtmete köidistes,ET PEAKS SAMA OLEMA. Autotööstus uuendas juba selajal ennast päev-päevalt ja muutis paremaks asju.Nii ,et kui sul oli loodud see mootor koos kõikide systeemidega siis pead leppima lisakuludega mis kaasnevad juhtahelate õigeks seadistamisel mis arendus uue mootoriga kaasa tõi! subwooferi punasinine võib nüüd olla stop tuli ja kütte klapi kollane(näiteks) aknapesuri toide!!!!!Kui arvate,et juran siiis võin öelda,et mul tutvus sees auto ja traktorite kaablite puntide tootmises ja näen kuda systemid muutuvad(analoogsed tutvused,mitte otseselt chrysler co. seotud)

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 3:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Chrysleris on vähemalt nii, et originaaljuhtmestikudes järgitakse juhtmete värve.
On isiklik kogemus olemas ja see oli nii, kuigi pistikud olid erineva kujuga ag ajuhtmete värvid 1:1-le

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 3:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Lisaks veel juurde et tegemist on laiskade ameeriklase toodanguga kes ei mõtle iga kuu uut lisa autole peale nagu seda teevad euroopa ja jaapani autotööstused


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 12:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
wirxx kirjutas:
kuulge kallid klubikad ja sõpsid-olgem ausad kui vahetada mootor mingil variandil mis sarnane eelneva isendiga siis ärge otsige ühilduvust seadmete juhtmete köidistes,ET PEAKS SAMA OLEMA.
Täiesti nõus.
Antud juhul oli isegi kõrgsurvepumba pistik teistsuguse kujuga olnud. Ime, et sisetunde järgi kokkuühendatud juhtmetega üle-üldse käima läks see masin ja midagi sisse ei kärsatanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 12:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Seda küll et kui pistiku pesad on erineva kujuga siis tuleks need juhtmed vahetada koos sinna juurde kuuluvaga .
Ise olen kunagi vahetanud auto juhtmestikku täies laksus aga tegemist oli vanema datsuni dislaga (pildigi panin siia kuhugi lingina) kus neid vähem kui voyal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 12:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sams on olemas skeem, kus on toodud pistikute ühendamise numbrid, kohad jne.
Kindlasti peab enne uue või tiba tesitsuguse detaili ühendamist veenduma kuhu juhtmed on ühendatud - st kas just see märgitud sinipunaroheline juhtme teine ots läheb ikka sinna kuhu vaja.
Näpuga saab skeemimööda järge ajada - need ju olemas

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 12:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
see ju loogiline


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Okt, 2006 15:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Asi selline, kui mingi ÜKS või KAKS juhtme valesti paned, auto ei lähe käima ... :evil:




Ma ei tea juba kuidas talvel hakkan sqitma ... :|


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 17:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Lugupeetud härrad.

olin uurinud et see masin oma mootoriga (kettiga 96- oma) juba oli see prooblem. Mina kunagi oli sqitnud k7lmaga ilmaga ja mootor ka suri v2lja.



Paar päeva tagasi oli sõitnud linna ja jäi seisma mõigus. Probleem oli starteris, ok. Lükkasin autot üksinda ja auto läks käima. Läksin linna, tegisin omad asjud ära ja läksin teenindusse venna juurde. Vaatasime mis juhtus, aga oli starteri vaja starteri kleem puhtada. Tegisime kqik korda ja mõtlesime Õhukulumõõtjat puhtaks teha. Puhtasime teha aga p2rast tegisime autot k2ima. Pool teel andsin autole üle 2000 pöörded, aga turbo ei tööta :shock: . Kui olin sqitnud koju mootor suri v2lja umbes 10 korda. Tulin koju, vaatasin seda andurit, seal peab seisma väikse membraam, aga ta oli katki´ :( .


Mootori sisselasekollektoril seisab ka õhuandur (v2rvid sama sugused (neli tükki))

Tahtsin t2na ühendada aga midagi ei tule v2lja :think:


Kas siukse küsimus: Kas keegi saab aidata kuidas juhtmed panna?


Kui ise midagi ei l2henda, siis annan teenindusse !!!



P.S: anduri pildid:


See mis läks katki [albumimg]476[/albumimg]



See mis ma tahan ühendada [albumimg]477[/albumimg]



Ja veel küsimus:


Mis lahendab see andur ? [albumimg]475[/albumimg]


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 23:02 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Kas see mitte mõni temperatuuri andur pole?, kidlalt ei oska öelda, see ainult üks võimalus.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 23:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
paistab karterituulutuse sisend olema, st koht kus karterituulutuse voolik õhuvoolikuga ühineb
Aga andur !? :shock:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia