Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Mootori vahetamine (Voyager)
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=497
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  DeniM51 [ Laupäev 01 Juul, 2006 23:22 ]
Teema pealkiri:  Mootori vahetamine (Voyager)

Mootori ostsin avariis olnud autot (chr voyager 98a)



Pr2egu tahan vahetada see mootor.Kui mina tahan m77ja autot vqi 7mber registreerida, kas registris on vaja esitada mingeid dokumente kust ma sai seda mootori (mootori reg. number on teine)?

Autor:  Oberst [ Pühapäev 02 Juul, 2006 8:29 ]
Teema pealkiri: 

Mootori nr ei küsi sult keegi. Kuis sa tahad vahetada diisel mootori bensiinimootori vastu või vastupidi siis pead ARK-ist küsima luba ( parem kirjaliku.

Autor:  DeniM51 [ Kolmapäev 05 Juul, 2006 1:44 ]
Teema pealkiri: 

ok ... thx ... see on 2ks k2simus ..


aga kui ma tahan vahetada mootor , mis probleemid vqivad tekkida ? (elektroonidega, arvuti/aiud)

96 (mootor kettiga) ===>>>>> 98 (mootor ham-ga)

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 05 Juul, 2006 6:45 ]
Teema pealkiri: 

Ega neil ei tohiks küll misket vahet olla. Kõige targema ( kui satud asjaliku inimesega vestlema) vastuse saad kindlasti esindusest

Autor:  hmm [ Kolmapäev 05 Juul, 2006 8:46 ]
Teema pealkiri: 

DeniM51 kirjutas:
aga kui ma tahan vahetada mootor , mis probleemid vqivad tekkida ? (elektroonidega, arvuti/aiud)

96 (mootor kettiga) ===>>>>> 98 (mootor ham-ga)


Nenede vahe on Rauas/jõuülekannetes, ehk siis kett ja hammkad, ning plokis.
Elektroonika on sama
Ainult et kui 98a. mudelil on rohkem andureid siis 96a. aju neid lihtsalt vastu ei võta
nt. Jahutusvedeliku taseme näitaja
Samas pole ka raske neid ümber tõsta.

Autor:  DeniM51 [ Reede 04 Aug, 2006 23:35 ]
Teema pealkiri: 

Noh ... ja nüüd ma olen rahl omaga autoga ... vahetasin mootorit, jäi ainult diagistikasse läbi käia ... :-D

seda mootor vqrreldes teisega teeb rohket mootori h22l ... :roll:

tekkisid probleemid mootori vahetamisel:

1) kondotsioneeripumba torud olid teised
2) pistikud kõik on erinevad

Mootori vahetasin ise ... l2ks kaks p2eva ... ja ise s2ilitasin raha mootori vahetamise eest .. 5 tonni :wink:

[albumimg]273[/albumimg]

Autor:  Siller [ Laupäev 05 Aug, 2006 8:10 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Kui teada tohib, siis mis sundis mootorit vahetama?


Parimat,

Siller

Autor:  Oberst [ Laupäev 05 Aug, 2006 9:04 ]
Teema pealkiri: 

ja is vana mootoriga tegid teed

Autor:  JLM [ Laupäev 05 Aug, 2006 11:18 ]
Teema pealkiri: 

Näide, kusjuures elav, millised kõvad mehed on Chrysleri, eelkõige Voyageri omanikud! Au ja kuulsus Sulle. Käsitlematult imetlusväärne...

Autor:  hmm [ Laupäev 05 Aug, 2006 11:32 ]
Teema pealkiri: 

DeniM51 kirjutas:

tekkisid probleemid mootori vahetamisel:

1) kondotsioneeripumba torud olid teised
2) pistikud kõik on erinevad


Neid kahte probleemi ei osanud küll ette ennustada, kuigi pistikutega kokkupuude oli olemas nt, esikõlari pistik 96,97 aastal oli erinev võrreldes 98-00 omadega.

Aga, et mootoril samuti erinevad :(
Kas mootori juhtplokk (aju) jäi vana ja sai oma tööga hakkama, kas andureid tuli juurde?

Palju kogu lõbu rahaliselt läks (kaasa arvatud ootamatud kulutused)?
inimtööjõu tunnid?
Mis vanast mootrist saab, millised osad töökõlbmatud on, et pidid mootorivahetuse ettevõtma?

Autor:  DeniM51 [ Laupäev 05 Aug, 2006 13:32 ]
Teema pealkiri: 

Siller kirjutas:
Kui teada tohib, siis mis sundis mootorit vahetama?
Siller


Sündis mootori vahetada üks ja tavaline probleem ...
Mul kaks korda mootor oli remondis, ja probleem oli sellest, et kett lendas iga 30-60 tuhat km pärast ...
Ma olin makstud remondi ees üle 40k eek ... esimene remont oli 2001a-l, teine 2005a ...

Nende vana mudelitel 96-97 on kettiga mootorid ... aga 98-2001 hammarattastega ... ma liiga kaua otsisin mootorit, kuskelt 1,5 aastat :)


Oberst kirjutas:
ja is vana mootoriga tegid teed

vana mootori müün maha varuosadeks, nii kui teevad teised inimesed

hmm kirjutas:
Neid kahte probleemi ei osanud küll ette ennustada, kuigi pistikutega kokkupuude oli olemas nt, esikõlari pistik 96,97 aastal oli erinev võrreldes 98-00 omadega.

Aga, et mootoril samuti erinevad :(
Kas mootori juhtplokk (aju) jäi vana ja sai oma tööga hakkama, kas andureid tuli juurde?


Ajud jäi vanad, aga kui kõik pansin peale, tahtsin autot käima teha ., aga küttuse pumba juhtmed´oli valesti pannud (P.S: seal iga juht on kirjutatud numbritega, aga on vaja juhtmed värviga panna)
Tsiteeri:
Palju kogu lõbu rahaliselt läks (kaasa arvatud ootamatud kulutused)?
inimtööjõu tunnid?



ainult kõik õlid , güdraavlika ja antifriis uud pandsin, ja nende mul läks 1500eeku ...
tegisime mootorivahetamine 2 päeva, kahekesti, aga panna oli raskelt kui maha võtmine :wink:

Autor:  rannamees [ Laupäev 05 Aug, 2006 21:08 ]
Teema pealkiri: 

Ma saaan aru, et mootoril alumine osa terve, olen huvitatud ostmisest.

Autor:  DeniM51 [ Laupäev 05 Aug, 2006 22:59 ]
Teema pealkiri: 

rannamees kirjutas:
Soovin osta Grand Voyageri 2,5td mootori alumst poolt, ehk
plokk, vänt, kepsud, kolvid.
Aasta 98+ hammasratastega tüüp.
Kõik pakkumised on oodatud
teet.nigol@mail.ee
5174143
Vänt peaks ketiga tüübil sama olema? 99% tõenäosus.



Mootori tahan müüa täis komplektis ...

Autor:  rannamees [ Pühapäev 06 Aug, 2006 1:06 ]
Teema pealkiri: 

Millest koosneb täiskomplekt? Starter, gene, kütusepump?? Käimakott, sidur?

Autor:  kuu [ Pühapäev 06 Aug, 2006 19:59 ]
Teema pealkiri: 

karm ettevõtmine, olen ühel vanal camryl maha võtt mootori, maha võtta on kukepea, uut peale panna peavalu

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/