Chrysler Club Foorum https://chryslerclub.ee/foorum/ |
|
Grand Voyager kõrgemaks https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=4677 |
Leht 5 koguhulgast 6 |
Autor: | rivo [ Neljapäev 05 Dets, 2013 0:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
hunt112 kirjutas: ma saan aru millest sa räägid aga alla seda suht keeruline panna ju Eks ta natuke nikerdamist ole jah. |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 05 Dets, 2013 9:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
sellepärast küsin et kuidas keegi teinud on mitte et äkki nii või naa. |
Autor: | Oberst [ Neljapäev 05 Dets, 2013 21:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Lisa leht käib ikka peavedru alla, soovitav oleks ka jälgida kuidas teistel autodel vedrupakid on !!! nimelt lisalehtedel on klambrid mis kinnituvad pealehe ümber |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 05 Dets, 2013 22:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
kuidas sa siis paned silla õigessekohta?? mul 1 leht ainult sealt tuleb nuutumbes 2cm pikk kui ma sinna alla lehe panen siis enam mul seda nuuti ei ole!!! ja kusjuures äärmisel juhul võib ka yles panna ei anna niipalju effekti kuid aitab kyll kaasa |
Autor: | Oberst [ Reede 06 Dets, 2013 8:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Lisalehele puurid augu ja paned väikese difti sinna sisse külmutatud pressistuga, arvestama pead ka sellega et pealehe dift peab minema lisalehe sinna avasse Hästi keerukas jutt tuli On muidugi veel variant - lähed sepa juurde (mitte sosssepa!!! ) ja uurid tema käest kas vedrusi saab üle pinnida ehk siis natuke rohkem painet juurde anda. Kunagi tehti gas51 vedrudest puruks läinud pealehtesi fordi transitile (ümarguste tuledega ) Mingisuguse vene masina leht pidi sobima ka ilma ümbertöötlemiseta, pidi vist jupi maha lõikama või midagi. 100% ei julge pead anda, aga kuskilt kuulsin. |
Autor: | rivo [ Reede 06 Dets, 2013 16:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Oberst kirjutas: On muidugi veel variant - lähed sepa juurde (mitte sosssepa!!! ) ja uurid tema käest kas vedrusi saab üle pinnida ehk siis natuke rohkem painet juurde anda. Põhimõtteliselt on võimalik ka metallitöökojas rullide vahelt läbi lasta ja painet juurde anda. Selliselt toimides jääb sul masina sama pehmeks, kui enne oli. Lisalehega läheb jäigemaks. |
Autor: | Voyager1999 [ Neljapäev 27 Nov, 2014 14:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Driver kirjutas: tekkis selline küsimus et kas kuni 1999a grand voyageri ja voyageri tagavedrud on ühesugused? mõtlen siis seda et kas neid saab omavahel asendada? on nad sama pikad? GV tagavedrud u. 5 cm pikemad. |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 27 Nov, 2014 19:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
mul ammu tehtud.... panin vahele keervedru. asi on nagu originaal pms kui vaja võin siia pilte panna |
Autor: | valdur123 [ Neljapäev 27 Nov, 2014 21:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
mul ammu tehtud.... panin vahele keervedru. asi on nagu originaal pms kui vaja võin siia pilte panna Pildid ei tee paha, võtaks malli ehk. |
Autor: | Purjekas [ Reede 28 Nov, 2014 0:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Sooviks jah pilte |
Autor: | Voyager1999 [ Neljapäev 29 Jaan, 2015 18:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
tainas kirjutas: tava kasutaja vist nagu ei saa pilte riputada.paneks küll. Ma nüüd tark! upload.ee ja sealt võtad lingi BB järelt, teed siia lingi ja valmis. |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 29 Jaan, 2015 18:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Samas ka läbi fb on ka võimalik |
Autor: | ferdinand [ Kolmapäev 29 Mär, 2017 10:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Nüüd hakkasin mina madala tagaotsa tõstmiseks võimalusi otsima. Lehtvedru tartus soovitas lisalehe paigaldamist, paraku on lisalehe mahutamine natuke probleemne, vedrupakk läheb paksemaks, seal poolassile niigi vähe ruumi. Variant 2- romulast kasutatud vedrud. Pakutakse paraku vaid 1 lehega varianti. Kas see minu 2001 aasta neljaveolise vedrupaki asemele sobib, ei tea paraku. Variant 3- vedrukanduritele mingid plaadid vahele ehitada. Kas keegi on sellist asja teinud? Positiivne seejuures oleks see, et säiliks auto senine mõnus pehmus. Variant 4- lisavedruga amort. Ilmselt kõige lihtsam paigaldada, paraku tulemus pole ette aimatav. Samuti kahtlen, kas amordikandurid on selle jaoks piisava tugevusega, pole nad ju sellise lisakoormuse jaoks mõeldud. Ka töötavad amordid päris suure nurga all. Kas kellelgi ehk on selliste amortide paigaldamise kogemust? |
Autor: | rivo [ Kolmapäev 29 Mär, 2017 23:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Kas su autol on tagasillas nö. paksud amordid? See tähendab, et üsna jämedad amordid all. Nelikveolisel on tehase poolt ette nähtud isepumpavad nivooamordid. Paraku on eed päris kallid ja mõned nelikveolise omanikud on need asendanud tavaliste peenikeste mittepumpavate nivooamortidega, kui originaalid on otsa saanud. Sellest vajub tagaots kohe maha. |
Autor: | ferdinand [ Reede 31 Mär, 2017 10:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Grand Voyager kõrgemaks |
Jh, juba soovitati seda vaadata, on ikkagi paksud amordid. Paraku nende seisukorrast ei tea ma midagi, samas, kui ei töötaks üldse, siis avalduks ilmselt tagaotsa õõtsumisena, selliseid tüüpilisi surnud amordi tunnuseid ei ole. Praeguseks mõtlesin sellisele lahendusele, et võtan lammutusest ühe lehega vedrud ja installin sinna praeguste küljest lehed lisaks. Mis üldse ühe lehega vedrude ja vedrupakkide peamine vahe on? GV ilma neliveota kasutab ju ka ühe lehega vedru? rivo kirjutas: Kas su autol on tagasillas nö. paksud amordid? See tähendab, et üsna jämedad amordid all. Nelikveolisel on tehase poolt ette nähtud isepumpavad nivooamordid. Paraku on eed päris kallid ja mõned nelikveolise omanikud on need asendanud tavaliste peenikeste mittepumpavate nivooamortidega, kui originaalid on otsa saanud. Sellest vajub tagaots kohe maha.
|
Leht 5 koguhulgast 6 | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |