Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 6:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: GV-ga harva sõitmine?
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Okt, 2006 22:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
Tööauto millega saab liigutud on koguaeg pe....e all aga oma kalllis...ihhh seisab palju.Kas on kogemusi,et kas mõjub si...i kui mu gv või mida iganes harva liigub.Jutud pidurite metsa minekust ja käsipidurit ei tohi peal hoida :roll: ...vot selline lollu küssa :oops:

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Okt, 2006 23:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Miks siis loll küssa. Ma arvan et foorum just see õige koht ongi kus abi paluda ja pakkuda. Eks ka osaliselt selleks need foorumid loodud ongi. Pealegi olen märganud et meil klubis on väga asjalikke ja abivalmis kodanikke. Avaldan alljärgnevalt siis oma arvamused sellekohta kui su kallis Voja kaua seisab, eks targemad parandavad ja lisavad. Altpoolt siis ülessepoole.
1- pidurid kipuvad küll kinni jääma ja vahel kohe päris uhkelt.Nimelt tekib töösilindrile seismisest rant .
2- käsipidurit ei soovitata ka peale tõmmata, esiteks tross kaua pinge all(venimine) teiseks ka need pidurisilindrid mida ta rakendab surve all.
3- olen kuulnud ka sellist asja et teatud amordid pidid kaotama 20% oma tööst kui nad pikalt seisavad(kogemus puudub)
4-kui on tegu kat. mootoriga ja sumpa suht madalal imeb ta sinna palju niiskust sisse
5- niiskus imendub muidugi igale poole
Ilmselt oled märganud kui niisked on hommikuti aknad. Nii ka kogu muu auto, ka alt poolt ja kõik võikalikud praod ja nurgad on ka niisked. See aga tähendab ajapikku roostet. Sõites kuivatab autot aga tuul mis oskab kõik sellised praod ja pilud üless leida ära kuivatada.
6- õlide kohapealt vaikin(ise loll)
Hetkel ei jõuagi muud lisada arg suht hiline, jääme siis kallite klubikaasleste arvamusi ootama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Okt, 2006 23:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sierra jäi peaaegu seisma u kaks aastat tagasi ja ta on selle kahe aastaga mitmeid kordi kehvemaks läinud kui eelneva 22 aastaga!!
Põhiliselt mõtlen keret (sellega ka roostet)
Mis läksid olid ka pidurid.
Mootori juures halvenemist ei märganud - see niigi juba kohvi, kuna tal ikka see sama 24a. mootor peal.
Mis juhtus - talve jooksul läks lambist üks rehv tühjaks.
Samas kui praegu käima panna siis on matsupill.

Kui jätad auto seisma, siis pane kütusepaak kütust täis.
Ära kata autot kile või muu mittehingava materjaliga.
turguta kõik kummist detailid vastava määrdega üle.

Soovitan ikkagi korra nädalas vähemalt ~10km sõita ja masin korralikult soojaks lasta - siis hilisemaid muresid vähem.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Okt, 2006 12:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Ja murul ei tohiks ka autot kaua hoida(jällegi niiskus!!!) ,ikka mõnel kivi-asfalt vms platsil.

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Okt, 2006 12:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
olen omanud ühte autot mis oli seisnud 3 aastat rohul . Pikemad kuni akn alumise servani. Probleem oli ainult piduritega natuke aga roostes ta altpool ei olnud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Okt, 2006 17:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Juba vene ajal lugesin kuskilt järgmisi soovitusi "kuidas hoida ületalve sõiduautot moskvitš" vms.

Meelde on jäänud:
1) Garaazh võiks olla kuiv ja mitte köetav vaid külm- niiskes auto roostetab, aga külm õhk sisaldab vähem niiskust kui soe.
2) Uksed ja luugid jätta irvakile- muidu tihendid vajuvad ära
3) Auto tõsta pukkidele- muidu vedrud vajuvad ära
4) Avad mootorisse (so. õhuvõtt ja sumbutaja) toppida kinni õlise kaltsuga-enam põhjust ei mäleta, aga võibolla seepärast, et muidu konnad jms võivad ronida sisse
5) Akult miinusklemm maha võtta, või mis veel parem, aku laadida ära ja tõsta kuskile soojemasse ruumi- muidu tiksub tühjaks


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia