Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 2:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Apr, 2006 22:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Jagan siis kogemust.
Enne Voyageri ostmist uurisin auto kohta üht-teist. Jai kõrva, et õlilekked on suht tihe nähtus Voya juures. Uurisin siis ka oma vankrit altpoolt. Käigukasti tihendid ajasid peris kovasti õli välja (sealt, kust poolteljed välja tulevad). Ostsin uued tihendid, Tartu Silberis 170,- eek tk.

Vahetada on tihendeid kerge. Lased kastist õli valja, ratas alt, zarniir lahti ning tõmbad kogu kupatust kerge nõksatusega väljapoole niipalju, et pooltelg käigukastist välja tuleb. Amort, pidurisupport, piduriketas ja rooliots jääb ühte tükki. Tihendi taga on veel plekist rõngas, mis on mõeldud tihendi fikseerimiseks, et ta käigukasti sisse ei vajuks. Mina tegin selle kogemata kõveraks, sest ajasin kruvikeeraja liiga tihendi taha. Siis vötad tihendi välja, asendad uuega ning surud pooltelje kerge nõksatusega sisse tagasi. Poolteljel taga on väike stopperrõngas, mis selle jonksatuse teeb. Seda kõike siis juhi poolt.

Kõrvalistuja poolt pidin ka rooliotsa lahti tegema, et kogu kupatust saaks välja tõmmata. Kõrvalistuja poolel ei ole ka seda plekist tihendi fiksaatorit, sest seal pisab teismoodi ehitus olevat. NB! Kõrvalistuja poolt enne pooltelje väljatombamist peab ära võtma ka käigukasti küljes oleva spidomeetri tiguhammasratta, sest see saab oma ajami pooltelje pealt. Minu omal on korra sidurit vahetatud ja paistab, et seeläbi ka hammaks ära lõhutud. Uus tiguhammakas maksab 65,- eek Tartu Silberis.

Imelik...
Käigukasti tahab poolsünteetilist mootoriõli!

Mul kogu garaaz paksult kõiksugu remonditehnikat täis, aga vot nr 18 võtit seal ei olnud - läheb vaja! Tõmmitsat laheb vaja rooliotsa kergemaks lahtisaamiseks. Kogu jamaga saab 2,5 tunniga hakkama.

Masin: Voyager 2,5 TD, manuaal, 2000a versioon.
Joudu iseremontijatele!
51 30 363

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Apr, 2006 21:27 
väärt info
olen vaadanud neid tõmmitsaid stokkeris, krdi kallid on korralikud, mul kodus on kah mingit tõmmitsad aa need ei ole selle asja jaoks ja ei saa hakkama


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Apr, 2006 21:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Käigukast poolsünt mootori õli :roll: ??


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Apr, 2006 9:32 
mul (-95, 2,5 td) näitab kataloog sama ühte õli mootorisse ja käigukasti täissünt 5W40


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Apr, 2006 12:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Õli koha pealt on kindel, et käigukasti läheb mootori õli. Olen seda 3 kohast küsinud.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Apr, 2006 13:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
kuu kirjutas:
väärt info
olen vaadanud neid tõmmitsaid stokkeris, krdi kallid on korralikud, mul kodus on kah mingit tõmmitsad aa need ei ole selle asja jaoks ja ei saa hakkama


Kui ikka kõva häda käes ja osta ei taha, siis võta ühendust, kuigi sa päris kaugel.

51 30 363

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 05 Mai, 2006 21:01 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Vahetatud käigukasti tihendid...

Rääkisin siin ennist, et vahetasin pooltelje otsas olevad tihendid ära. Lugu selline, et ühele poole panin originaali ja teisele poole panin '93 aasta Voya tihendi, sest lõhkusin ühe originaali ära ja kohe ei olnud seda esindusest võtta. MORGENI müüa võttis orig.tihendi mõõdud ja tuli välja, et vanemal Vojal mõõdud samad (ei tea kas oli origin.varuosa või mitte), aga välimus nati teine. Sellel vanemal on lihtsalt väljaspool fiksaatorkrae ümber, istub ilusti auku jne.

Nüüd jama selles, et uus originaaltihend laseb ikkagi õli välja, aga see vanem ei lase. Väikevend irvitab ja ütleb, et ma ju ütlesin, et paneme teisele poole ka selle vanema, et see on pehmema kummiga ning üldse näeb parem välja.

Vist panen teise tihendi ka vanema tüübi oma!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Mai, 2006 14:01 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Vahetasin teise poole ka ära, panin vanema tüübi tihendi, 3-4 päeva jooksis veel ja siis jäi pidama.

Aga asja iva hoopis selles, et käigukastis on reduktori laager läbi ja pooltelg läheb sinna siisse ning kui poolteljest sakutada/loksutada, siis on lõtk käega tunda, teiselpool seda ei ole ja õli välja ka ei aja. Juhipoolset käigukasti laagrit saab ainult esindusest, kõrvalistuja oma podi saadaval olema ka B-varuosana - imelik!. Laagri välimine osa maksab 800,- ja sisemine osa 530,- eek. Läheb vahetuseks!

Kas keegi on seda vahetanud?

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Mai, 2006 15:49 
kas jälle ise


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Mai, 2006 16:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Koos 2-meetrise väikevennaga. Käin uurin asja teadjate käest. Kui saab käigukasti mahavõtmata asja korda, siis teen ise, kui vaja maha võtta, siis ei viitsi ise teha.

Väljast vaadates peaks saama vahetada nii, et käigukasti maha ei võta. Seal on selline võru/plaat, mille eest äravõtmisel peaks olema laagrile ligipääs hea. Välimise laagri võru peaks lötva kätte saama, aga see, mis on reduktori otsas (laagri sisemine osa), vot sellega võib probleeme tekkida. Kahtlustan, et seal vaja tõmmitsat. Peab veel uurima!

Eks ma kirjutan.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Mai, 2006 21:26 
huviga loen, mul kah vaja mingid laagrid kastis ära vahetada


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 14:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Käisin remondimehe juures, kes on asja lammutanud.

Tema sõnad:
Laagrit ei ole mõtet enne vahetada, kui kast on lahti võetud ja on kindel, et laagri tööpindadel on defektid peal. Uuest laagrist ei pruugi kasu olla kuna kulunud on hoopis midagi muud (mina sain asjast aru nii, et vist korpus annab järgi, kulub seal midagi vms - natuke segaseks jäi). Võtame kasti pooleks, siis näeb. Kasti ei ole vaja alt ära võtta, sest seda saab ka tõstukil auto all pooleks võtta nii, et reduktor tuleb välja. Kasti mahavõtmine on poole suurem töö kuigi maas on mugavam modida. Kasti mahavõtmiseks tuleb tala ka lahti lasta ja võib-olla seal veel midagi lahti kruvida - õõtshoob jne.

Laagri koha pealt on nii, et kui laagri tööpindadel defekte ei ole, aga lõtk on sees, siis tuleb panna reguleerimisseibe laagri välimise võru ja kasti korpuse vahele- koonuslaager. See seibide lisamine väga peen töö ja käib sisetunde järgi. Peale igat seibi lisamist kast uuesti kokku ja siis tuleb teha seda "sisetunde värki". Eks ta siis loksutab, sakutab, keerab, väänab jne.

Mina sllest sisetunde värgist aru ei saanud, aga tunnen seda meest niipalju, et tal "sisetundega" tavaliselt kõik korras.

Eks näe mis saab, homme vist viin auto sinna ja siis võtab ta lahti. Kui asi laiali jääb (ei jõua ära teha vms), siis tulen bõmmiga kokkutulekule, loodan et CHR meeste käest vastu muhku ei saa.

Kirjutan, kui selgub.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 17:47 
kas tollel remondimehel muidu tööd palju ve


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 17:47 
krt loll küsimus, hetkel on eestis vist kõigil tööd palju, aga kas ta ette võtab ka teisi masinaid


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 19:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ja kleebi veel bõmmile kleps ka peale :mrgreen: :mrgreen:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia