raix28 kirjutas:
njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..
MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.
Kui sõidetud veega, sisi väga tihti hakkab pumba tihend läbi laskma ja see paneb sorinal maha, seal see teema väga tihe ja rooste-katlakivi sodi paneb tihendi lekkima, ilmselt samal põhjusel sul ka tuba külm, kogu värk lihtsalt essu täis.
Õli uuri turbot esimesena ja kui loiku all pole, siis on ka kaanetihendi viga võimalik ... üldiselt need pead, mis on veega sõidetud on suht mõtetu uuesti peale panna, mingil seni seletamatul põhjusel hapnevad need kiiremini.
Turbo rakendub minu masinatel juba 1700-1800 pealt, kui hiljem siis lähen juba asja uurima, üle 2500 on sellel mootoril juba piinamine.
Tegemist ju nn "paadimootoriga" see käibki täispööretel kõige paremini.
Dad.