Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

voyager 2,5 turbo diisel 85kw
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=13672
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  raix28 [ Esmaspäev 06 Okt, 2014 12:07 ]
Teema pealkiri:  voyager 2,5 turbo diisel 85kw

mure siis pealkirjasnimetatud mootoriga,nimelt õli ja jahutus vedelik kaob ära.Õli kaeb eriti kiirelt tagant muidugi näha sinist suitsu ja tunda õli kärsakat.
Sooviks siis asjaliku nõu hea oleks ps kaudu,. :)

Autor:  ats85 [ Pühapäev 12 Okt, 2014 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 2,5 turbo diisel 85kw

asjalik nõu see et kisu mootor pulkadeks ja täis kap. rem. kui õli sumpsist välja tuleb siis ala osa mootorist nõuab remonti. rõngad, vb ka kolvid jne.

Autor:  kriimsilm [ Pühapäev 12 Okt, 2014 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 2,5 turbo diisel 85kw

Õli võib kaduda ka turbo kaudu.
Kui kiirendad, siis peaks nii umbes 2500 pöörde juures turbo rakendumine tunda andma. Tähendab, et turbo töötab küll kogu aeg aga selliste pöörete juures annab kiirenduses tunda. Võta turbosse minev jäme lõdvik lahti ja kui see on heasti õline, siis on turboga lood kehvasti. Võid netist otsida ka infot turbo kontrollimise kohta.
Jahutusvedelik võib kaduda suure tõenäosusega läbi plokikaane tihendite, kui just konkreetset leket pole.

Autor:  raix28 [ Neljapäev 16 Okt, 2014 15:02 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 2,5 turbo diisel 85kw

njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..

MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.

Autor:  dad [ Reede 17 Okt, 2014 7:34 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 2,5 turbo diisel 85kw

raix28 kirjutas:
njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..

MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.


Kui sõidetud veega, sisi väga tihti hakkab pumba tihend läbi laskma ja see paneb sorinal maha, seal see teema väga tihe ja rooste-katlakivi sodi paneb tihendi lekkima, ilmselt samal põhjusel sul ka tuba külm, kogu värk lihtsalt essu täis.

Õli uuri turbot esimesena ja kui loiku all pole, siis on ka kaanetihendi viga võimalik ... üldiselt need pead, mis on veega sõidetud on suht mõtetu uuesti peale panna, mingil seni seletamatul põhjusel hapnevad need kiiremini.

Turbo rakendub minu masinatel juba 1700-1800 pealt, kui hiljem siis lähen juba asja uurima, üle 2500 on sellel mootoril juba piinamine.

Dad.

Autor:  Voyager1999 [ Esmaspäev 20 Okt, 2014 17:11 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 2,5 turbo diisel 85kw

dad kirjutas:
raix28 kirjutas:
njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..

MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.


Kui sõidetud veega, sisi väga tihti hakkab pumba tihend läbi laskma ja see paneb sorinal maha, seal see teema väga tihe ja rooste-katlakivi sodi paneb tihendi lekkima, ilmselt samal põhjusel sul ka tuba külm, kogu värk lihtsalt essu täis.

Õli uuri turbot esimesena ja kui loiku all pole, siis on ka kaanetihendi viga võimalik ... üldiselt need pead, mis on veega sõidetud on suht mõtetu uuesti peale panna, mingil seni seletamatul põhjusel hapnevad need kiiremini.

Turbo rakendub minu masinatel juba 1700-1800 pealt, kui hiljem siis lähen juba asja uurima, üle 2500 on sellel mootoril juba piinamine.


Tegemist ju nn "paadimootoriga" see käibki täispööretel kõige paremini. :D

Dad.

Autor:  raix28 [ Pühapäev 26 Okt, 2014 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 2,5 turbo diisel 85kw

kusagilt vedelikku välja ei tule ja loiku alla ei jää,voolikud korralikilt kuumad nii sisse minek kui välja tulek,jääb mulje et ei sulge kusagilt el klappi et tõmbab külma õhku sisse.seda tunda ka kui käe paned ribide peale mis kojakate vahel on,.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/