Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 15:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Jaan, 2014 23:06 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Veebr, 2011 1:55
Postitusi: 10
Asukoht: võrumaa
Tere yle pika aja. Taas uue Gv 2,5 td omanik (juba kolmas) ning sellel vigurdavaid elektrivigasid mitmeid. Yhest pole jagu saanud. Nimelt...kui panen salongis soojapuhuri tööle, toimib kenasti kylma sooja juhtimine. Aga kui hakata muutma asendit klaasile-jalgadele-näkku jne...siis töötavad ainult esimesed kaks, st klaasile ja klaasile-jalgadele. Muud funktsioonid ei toimi ja jääb puhuma viimases töötavas asendis st. Klaas-jalad. Konsuldeerisin Dia diagnosti meestega ja nad väitsid, et sellele nuppudeplokile saab teha mingit ise kalibreerimist kollaste nuputulede abiga.Mingid kombinatsioonid, et siibrid ennast uuesti häälestaks ja paika loksutaks jne. Pole uduaimugi, kust otsast ma selle õpetuse leiax ja mil moel see värk ära kalibreerida. Ehk on tarku asjapulki siin koos kogemustega:) ?

Ette tänud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Jaan, 2014 23:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
CALIBRATION/DIAGNOSTICS TEST ENTRY
TO INITIATE TESTS:
† Set Blower motor ON HIGH
† Set Mode position to Panel
† Open all A/C outlets
† Set Temperature to Cold (Both slide pots if
equipped)
† Depress WASH and REAR WIPER button simultaneously
for 5 Seconds (Until all LED’s light)
RESULTS:
† All LED’s will turn on for 5 Seconds
† Calibration Test is running when REAR WIPER
and INTERMITTENT are alternately flashing.
Cooldown test is running if A/C and RECIRC are
alternately flashing.
† Acceptable results is REAR WIPER LED is the
only LED flashing. Push Rear Wiper to exit.
† After all tests have passed, Calibration Diagnostics
and Cooldown can be run separately. COOLDOWN TEST ENTRY
TO INITIATE TESTS:
† Set Blower motor ON HIGH
† Set Mode position to Panel
† Open all A/C outlets
† Set Temperature to Cold (Both slide pots if
equipped)
† Depress WASH and A/C simultaneously for 5
Seconds
NOTE: Prior to start of test, If the evaporator is
already cold, the system will fail test. To correct,
operate system with A/C OFF and the blower motor
ON high for three minutes prior to starting test.
RESULTS:
† All LED’s will turn on for 5 Seconds
† Cooldown Test is running when A/C and
RECIRC. are alternately flashing. If A/C and
RECIRC. are flashing simultaneously, Cooldown has
failed.
CALIBRATION DIAGNOSTICS AND
COOLDOWN ABORT
Test can be aborted by doing one of the following:
† Depressing Rear Window Defogger, RECIRC and
Rear Wiper buttons.
† Cycling Ignition OFF and then ON.
† Control will automatically abort after 15 minutes
from the time Calibration Diagnostics and
Cooldown was entered.
The HVAC control module will return to normal
operation or may indicate unsuccessful Calibration
Diagnostics or Cooldown test by LED’s flashing
simultaneously.

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Jaan, 2014 23:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Loodan et sellest arusaad :)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Jaan, 2014 11:49 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Veebr, 2011 1:55
Postitusi: 10
Asukoht: võrumaa
Veel ei saanud aga õhtul katsetan :-D ex siis annan teada. Ise proovinud seda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Jaan, 2014 12:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Olen olen :)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Jaan, 2014 13:29 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Veebr, 2011 1:55
Postitusi: 10
Asukoht: võrumaa
Proovisin, midagi nagu muutus aga see pole see õige. Sain maõieti aru, et iga siibri asend tuleb eraldi diagnostida keerates siis seda nuppu jalgadele v näkku jne. asenditesse eraldi? ma näkku puhumist ja näkku jalgadele puhumist ei saa paika selle testi järgi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Jaan, 2014 17:44 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 17 Veebr, 2011 1:55
Postitusi: 10
Asukoht: võrumaa
Lisax on diagnostmise käigus ära kadunud pysikiiruse hoidmine. Lihtsalt sisse ei lülita ja vso . Mis edasi prooviks kallid kaaskannatajad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia