Tänane kuupäev Kolmapäev 26 Juun, 2024 19:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Mai, 2013 20:21 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Kugu siis selline, et naine käis eile (suht palav päev) Tallinnast Keilasse ja kohe tagasi. Tagasiteel, Harku mäeotsas lõi korraks masinal pöörded kõrgeks (peale foori, pani püsika tööle). Veidi sõitis ja tundis/nägi kerget kärsakat, suitsu.
Harku fooriall jäi seisma ja avas kapoti. Radika ülaosast tuli auru.
Vaikselt tötistas linna ja jättis auto seisma. Tuttav tuvastas, et jahutusvent kuidagi kange ja ju ei käi korralikult ringi. Õhtul tegin veel väikese tiiru ja ei juhtunud miskit. Samuti muretsesin uue ventika.
Tän oli vahetus, tuttava juures. Peale vahetust kõik justkui toimis. Tegi väikese tiiru, veidi piitsutas ka ja kõik kombes, kuni auto seisma jättis ja välja astus. Auto susises ja käis jõmaksas ning paks suitsupilv- radikas pauguga lõhki ja kogu mootor jahutusvedelikku täis. Puruks lõi radika ülalt äärest, toru juurest (see peaks ülevool olema, mis paisupaaki tagasi voolab?).
Kummalgi korral ei näidanud temperatuurinäidik et asi oleks hull olnud. Külmast peats hakkab seier tõusma, kuni keskele ja siis on ok.

Mis juhtus ja mida ette võtta? Homme õhtul läheb arvatavasti ka radikas vahetusse. Mida ja kuidas veel kontrollida ilma, et ka järgmise radika pauguga puruks ei lööks?
Kas esmapilgul võiks kahtlustada tagasivoolu ummistust? Või on kohe kehvem lugu- veepump?
Kui sõites mingit jama ei täheldanud, kuid lõpuks radika lõhki lõi võis juba mootor nii palju kuuma saada, et plokikaan ka kõver või võib see ka madala temperatuuriga juhtuda ja kaant mitte vigastada?
Kõik info ja nõuanded teretulnud. Kes saab võib ka jõuga abiks tulla, kuna reedeks oleks masin vaja liikuma saada, et maale emadepäevale minna...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mai, 2013 11:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Vigane või koguni vale radikakork peal? Peab olema surveklapiga mis "auru" väljalaseb...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mai, 2013 18:23 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
koff kirjutas:
Vigane või koguni vale radikakork peal? Peab olema surveklapiga mis "auru" väljalaseb...

Surveklapiga, ehk vedruga? Me just vahtisime ja imestasime, et ei ole selline kork. Samas, ma olen selle korgiga sõitnud üle 1,5a (mina pole seda korki vahetanud) kuid varem pole sellist jama olnud :shock:
Sul endal on surveklapiga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mai, 2013 20:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Mul ikka jah õige kork, sel mitu tähtsat funktsiooni ju, vaata pilti...

Pilt

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Mai, 2013 10:30 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Milline on 3.3 mootori õige graafikas? Mõlemad lõdvikud paremal? Aga mille äädikas see on millel ülemine paremal aga alumine vasakul?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 7:05 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Nonii. Nüüd kui veab, siis ehk mõneks ajaks jääb süsteem ka pidama.

Tulemus siis selline, et romulast saadud radikas, millel mõlemad torud paremal pool, on isegi parem radikas, kui see, millel alumine vasakul on. Millest ja mis masinatel see erinevus on, aru ma ei saa.
Radikad tunduvad samad olevat, lihtsalt ühel läheb alumine lõdvik mootorist "otse" radikasse, teisel variandil on veetud pikk lõdvik teisele poole radika otsa.
Männiku lammutus leidis ka sellise radika, nagu mu masinal küljes oli, aga mingisuguselt -97a väljalaske aastaga masinalt. Mõlemad radikad esinevad 3.3L mootoritel. Miks sellist asja tehtud on?

Hetkel tundub, et vent jahutab ilusti, pump ajab jahutusvedelikku ringi ja tagasivoolust jookseb ka paisupaaki. Loodame, et jääb püsima...

Seoses ventika ärasuremisega on küsimus, kas kellelgi on kaitsmeplokki pakkuda ventika kaitset? Või mis nime, numbri, tähisega seda poest osta saab? Remondimees korra, põgusalt ka viitas sellele (tinutas selle ajutiselt kokku tagasi), aga mulle ei jäänud isegi kaitsmepesa meelde, kus see asub...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 11:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Bensukatel on jah mõlemad ühel pool, ülevalt tuleb termostaadi juurest ja alt läheb pumpa...
Dislal aga teine teiselpool, alumine siis vasakul (läheb pumpa) ja surveklapiga kork on dislal paisukal...

Ja automaatidel on kasti omad kõigil vasakul...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 12:35 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
muus osas on 3.3 bensukal ja 2.5 diislil sama radikas?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia