Tänane kuupäev Teisipäev 21 Mai, 2024 21:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 05 Jaan, 2007 22:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Aga sa ei tea ju selle rihma pikkust millega seda oma varianti tahad proovida


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Jaan, 2007 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Huvitav see,et kui enda Voya ostsin,oli rihm natsa valesti peal(mida müüjagi mulle näitas,väites,et ainuke asi mis SILBERIS enne müüki avastati).Nimelt jookseb rihm väntvõlli seibilt kondile veepumba alt(rihm puutub veepumba seibi siseküljega ehk soontega).Seega käib veepump tagurpidi ringi.Niimoodi olen pea viis kuud sõitnud,mingeid problasi pole ette tulnud,salong läheb paremini soojaks kui mu teisel autol(PASSAT sedaan),temp.seier istub ilusasti keskel.Väägadi imelik.Kahju,et pilti ei saa teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Jaan, 2007 21:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
siis sul ju veeringlus tagurpidi....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Jaan, 2007 21:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hmm kirjutas:
siis sul ju veeringlus tagurpidi....


vot see pani nüüd mõtlema kas ikka on tagurpidi vee liikumine süsteemis :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 0:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Hmmm...ma arvan,et tagurpidi vee liikumist ei saa eriti olla...Proovige oma autol juhtida vesi tagurpidi soojendusradikasse ja vaadake,kui soojaks läheb.Mul omal(mitte küll crysleriga)selline kogemus olemas ja otsisin viga nii,et veresoon oleks lõhkenud peas.Ja veepumba labad ei lööks kahh minuarust ringi vett tagurpidi töötades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 0:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ringi lööb ta ikka


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 0:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Ringi lööb...aga soojendusradikast läbilöömiseks sellest ei piisa


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 0:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Survet ja ei tekita jah niipalju kui vaja


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Kallid tublid aretajad!
Kui hakkate jahutussüsteemis vedelikku tagurpidi ajama, siis palun, mõelge ka selle peale, kuspool on termostaadil see ots, mis reguleerib tema avanemist. Ajate radikast külma vett peale ja ootate avanemist, tunnete siirast rõõmu ``hästi soojast`` salongist? Aga kõverast plokikaanest, segamini läinud mahladest? Ma tean, et minu sarkasm ületab tihti keskmise inimese taluvuse piiri, aga ikkagi- milleks on vaja hakata inseneritööd kusagil nurga taga moonutama? Jah, Eesti mees on tubli, automehe sõbrad on tõmbneet, okastraat, nipukas, pabernöör jms. käepärased asjad. Veepump tagurpidi käima??? Keegi on kolb- või membraanpumba peale pannud või? Jah midagi see tsenrifugaalpump võib tõesti ringi ajada. Kui õnnestus kord Leedus Kastjuskas seitse päeva üksikut arestis istuda, siis panid jah arestandid katlamaja pumba tagurpidi tööle ja ajasid sellega sooja kõigepealt kambritesse ja viimasena komandandile. Kaks päeva ei pidanud kambris sooja saamiseks ümber tabureti jooksma, siis jagati ära. Tegijad said kohe 10 päeva üksikut. Aga see oli katlamaja, mitte suht kõrge tehnoloogiaga ja õrn automootor.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 11:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ega see tsentrifugaalpump tagurpidi vett ringi ei oska küll ajada. Ilmselt kannatab tagurpidi pöörlemise korral pumba jõudlus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 11:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Jah, Eesti mees on tubli, automehe sõbrad on tõmbneet, okastraat, nipukas, pabernöör jms. käepärased asjad.
Olen omal ajal ka naise nailonsukkpükstest Ladale rihma ajutiselt aretanud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 11:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Vaatasin seda [albumimg]599[/albumimg] ja tekkis küssa et kuidas on võimalik kas siis on kasutatud sed lühemat rihma ja oli vaja auto kohe üle anda ning ei vaevutud teist rihma otsima


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 16:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Punktiiris on ära toodud variant millel puudub konditsioneer. Non AC on ju kirjutet. Ju sel juhul seal miskine rull tühja ringi ketrab ja rihm lühem on.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 18:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Ise mõtlesin sama,et on lühem rihm peale aretatud(punktiiriga variant).Tuleb siva minna rihma vahetama.Hea et see teema siia üles sai,muidu teab millega see kõik veel lõppeda võinuks,kuigi minu kogemuse najal on näha,et avarii olukorras saab lühemat rihma hädapärast kasutada.
PS.Termostaat avaneb ikkagi ka tagurpidi ringvoolu puhul,sest väike ringvoolu(ainult mootoriplokk)temp.juhib termostaadi avanemist.
Krt.seda teab kuida toimib ringvool siis,kui termostaat on avanenud(läbi radika).Minust jääb see igatahes proovimata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Jaan, 2007 15:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Mis juhtuda võib on minul teada. Kuumal suvepäeval, tipptund, naine roolis, mina kõrval. Äkki märkan, et suitseb, mõtlen, et ees olev auto. See aga sõitis eemale ja suits jäi... OH sa krt. Käskisin auto seisma, kapott lahti, kõik see alune sinist suitsu täis... Leeki näha pold. Ootasin 10 min. ei miskit, sõitsin ilma kondita töökotta, tõstsime auto ülesse ja oligi... kondimootorist oli plastmass välja sulanud... kohe tilkumiseni. Kuuke sõitsin ilma kondita rahumeeli edasi ja siis hakkas urisema. läksin esindusse ja küsisin lühemat rihma, mul nimelt 2,4 ja kapoti all pilt, et lühem rihm peab olmema. Esinduses vaadati mind küll siukse näuga, et kuupealt tulnud... aga siis helistas teenindaja sõbrale. Lühem rihm täitsa olemas, 15 min vahetus, kuigi 1 tund oli arvel tööaega :) nüüdseks on minu kont lastud taastada ja lühike rihm seisab, aga 2,4 oma. Ehk on õpetlik lugu.

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia