Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

3.3 bens, voya suri välja
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=11474
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  KRANTS [ Laupäev 26 Jaan, 2013 8:54 ]
Teema pealkiri:  3.3 bens, voya suri välja

Eile, lõpetasin töö ja hakkasin kodupoole liikuma. Alustasin liikumist õige pea, pärast auto käima panemist (mootor ei olnud töösoe).
Esimesel ristmikul olin sunnitud "peeneks laskma", kuna liiklus suht tihe ja muudmoodi pole vahest võimalik vasakpööret sooritada.

Järgmise fooriga ristmiku lasin ühtlase vooluga üle ja ülejärgmise fooritaga pidurdasin auto seisma ja see suri välja :shock: Tegemist automaatkastiga. Käima saamiseks pidi veits käiama (esimene ehmatus oli et jälle immo paneb näkku). Lõpuks siiski sain käima, kuid jala gaasipedaalilt vabastades suri jälle välja. Sama protseduur ja kui jala pedaalile jätsin, masin töötas. Nii ka järgnevad ristmikud (fooritaga oodates panin neutraalse peale ja hoidsin pöördeid kuskil 1500-2000 vahemikus, et välja ei sureks. Võtsin suuna juba remonditöökoja poole, et kui miski jama on, siis ehk veab välja ja jääb treilatellimine ära. Veidi aja pärast jäi masin kenasti tööle. Jäin teeäärde seisma ja vaatasin kapotialuse igaks-juhuks üle, et ehk paistab silmale midagi, aga kõik tundus korras. Suretasin mootori välja ja panin uuesti käima- ei mingeid anomaaliaid ega käivitusprobleeme :roll: Samas, selleks hetkeks oli mootor juba ka töösoe.

Oskab keegi asja seletada? Oli sellel seos ka külma mootoriga?
Eks täna saab siis uuesti näha, mis juhtuma hakkab külma mootoriga...

Autor:  elvis1 [ Laupäev 26 Jaan, 2013 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

Kle kuidagi tuttav tundub olema minujaoks, oli midagi sarnast.Mu isendil oli pensufilter umbes samuti puhastasin ära ka paagisoleva pumba filtri ja sõidab juba üle poole aasta tõrgeteta.

Autor:  villu76 [ Laupäev 09 Mär, 2013 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

Mul sama mure. Autoks 95 3,3 Voyager. Aga kuidas töösoe mootor umbes filtri läbilaskma paneb? Siin peaks ikka mingi muu anomaalia olema?

Autor:  villu76 [ Laupäev 09 Mär, 2013 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

Nii. Sai vähe võtme trikki tehtud. Koodid 12 24 ja 33. 33 on mu enda põhjustatud kuna kliima tühjaks lastud. 24 ga peaks veel vaeva nägema.

Autor:  villu76 [ Esmaspäev 11 Mär, 2013 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

Nonii. Ma tegelesin vahepeal võtmetriki ja kirjanduse uurimisega. Minu auto enam seisma ei jää. Võtmetrikk andis koodi 24. See peaks olema seguklapi asendi andur. Kirjandust uurides sai asukoht kindlaks tehtud ja autujuures vähe uuritud puuritud. Võtsin maha IDLE AIR CONTROL MOTOR ja puhastasin õlitasin vähe liikuvad osad . Paar sõitu olen linnas teinud ja ristmikul käivitama enam ei ole pidanud.
Siit lingist sain ka infot
http://oskin.ru/chrysler-dodge/manuals/ ... 4AS_14.PDF

Ehk on sellest abi :)

Autor:  KRANTS [ Esmaspäev 11 Mär, 2013 17:06 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

see jurakas on kuskil põhja all?

Autor:  villu76 [ Esmaspäev 11 Mär, 2013 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

Kapoti all. Sisselaske kolektori algus kohe peale kommi lõdvikut. Seal kohe 2 andurit. Ülemine on asendi andur ja alumine on mootoriga klapp. 2 poldikesega kinni. Sikutasin selle pesast välja ,pühkisin pesa põhja ja klapi puhtaks, vähe õli ka sinna klapi jalale vedru taha ja uuesti tagasi.
Seni on toiminud

Autor:  villu76 [ Esmaspäev 11 Mär, 2013 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

See link mis mul kaasa oli pandud -seal on pilt 3,3 ja 3,8 liitriste kohta lk 14-86

Autor:  KRANTS [ Laupäev 15 Juun, 2013 7:52 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

Arvatavasti on ka see müsteerium nüüd lahenenud ja põhjuseks võib pidada küünlaid/-juhtmeid.

Autor:  Terasmees [ Laupäev 21 Nov, 2015 17:31 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 bens, voya suri välja

villu76 kirjutas:
Nonii. Ma tegelesin vahepeal võtmetriki ja kirjanduse uurimisega. Minu auto enam seisma ei jää. Võtmetrikk andis koodi 24. See peaks olema seguklapi asendi andur. Kirjandust uurides sai asukoht kindlaks tehtud ja autujuures vähe uuritud puuritud. Võtsin maha IDLE AIR CONTROL MOTOR ja puhastasin õlitasin vähe liikuvad osad . Paar sõitu olen linnas teinud ja ristmikul käivitama enam ei ole pidanud.
Siit lingist sain ka infot
http://oskin.ru/chrysler-dodge/manuals/ ... 4AS_14.PDF

Ehk on sellest abi :)

Lugesin pisut seda villu antud linki ja esiveoliste GV-de kütusepaak 76L, neliveolistel aga 68L ametlikud mahutavuse numbrid siis. Sain ise targemaks ja veel võibolla keegi, kes polnud sellest teadlik.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/