Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 15:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Sept, 2010 16:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Jaan, 2009 21:19
Postitusi: 62
Asukoht: TALLINN
Mure selline tavaline,et sõidan autoga rahulikult siis kui auto seisma panen (lülitan mootori välja või niisama parkingu peal )siis hakkab jahutusvedelik jooksma....alguses jooksis radiaatori korgivahelt...nüüd vahetasin korgi ära siis mullitab paisupaagis.Lõpptulemusena jookseb paisupaagist välja(ärajooksust). Milles võib olla põhjus?
Samas on vahepeal ka sedasi olnud et nädal aega ei midagi...ja mida aeg edasi siis seda vahepealset aega ei ole enam olnud.
Autoks on 3.3 bensiini voyager 96 aasta
Kas põhjus võib ehk olla blokikaane tihendis?
(hetkel kasutan ka vett kuna ei jõua seda jahutusvedeliku nii palju soetada!)
Kellel mingigi idee on siis ehk avaldab arvamust...

Tänan

_________________
Et liikuda oleks vaja tankida


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Sept, 2010 19:03 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Nokiam kirjutas:
Kas põhjus võib ehk olla blokikaane tihendis?
Võib küll. Kui viga pole termostaadis, umbes radiaatoris või rikkis ventilaatoris siis peale plokikaane tihendi lekke eriti muud üle ei jää, jah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Sept, 2010 20:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Kunagi ammustel aegadel sai Sierraga midagi sarnast läbi elatud.Sõidu ajal kõik OK,nii kui mootori seisma jätsid,jooksis jahutusvedelik paisupaagist välja.Sai plokkikaan lihvitud,tihend vahetatud,uus veepump,termostaat vahelt välja,teine radikas,abi ei miskit.Viga tookord selles,et oli umbes termostaadi ja paisupaagi vaheline voolik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Sept, 2010 10:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Dets, 2009 18:12
Postitusi: 102
Ilmselt on viga plokikaane tihendis. Mul GV 3.8 AWD 97.a. ja samad sümptomid. Jahutusvedelik paisupaagist välja seismajätmisel peale suuremat koormust või linnasõidul ning soojema ilmaga.

Sain just usast uue tihendikomplekti kätte ning nädalavahetusel vahetama. Tuletan meelde, et tihendi vahetamisel tuleb kindlasti kaane tasapinnalisust kontrollida ning vajadusel üle lihvida, samuti on soovitav uued poldid panna, muidu ei pruugi tihendi vahetusest kasu olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Sept, 2010 1:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Jaan, 2009 21:19
Postitusi: 62
Asukoht: TALLINN
plaan nädalavahetusel asi ette võtta...esialgu ikka uurida kumma viga on...kas ehk saab lihtsamalt.Aga kui peaks olema plokikaane tihend , siis ega ei oska öelda palju see maksab ning vahetus?
Ei ole just ise kõige pädevam sellist asja tegema...

_________________
Et liikuda oleks vaja tankida


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Sept, 2010 2:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Dets, 2009 18:12
Postitusi: 102
Kui paisupaagis näed õhumulle ja mootor pole keema läinud, siis ikka kaanetihend.



Ma ei tea kui palju see eesti firmadest ostes maksma läheks. Ise ostsin jupid rockauto.com kaudu.

Plokikaane tihendi komplekt 111 usd
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=124745

sisselaske tihendid 15 usd
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=125755

uued poldid 12 tk. 29 usd

Lasksin sugulasel kigitusena saata ja pääsesin tollist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Dets, 2010 23:22 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 30 Nov, 2010 0:46
Postitusi: 23
Milles siis viga ikkagi oli?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 1:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Jaan, 2009 21:19
Postitusi: 62
Asukoht: TALLINN
Hetkel ei ole jõudnud järelduseni...pragu rügan raha ,et korda hakata tegema. Kõik viitavad siiski sellele et plokokaane tihend on läbi!

_________________
Et liikuda oleks vaja tankida


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 2:21 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 30 Nov, 2010 0:46
Postitusi: 23
Endal sama lugu,kui sõidan siis pole häda midagi,kui auto kohapeal käib siis ülevoolust hakkab välja ajama.Erilist survet pole täheldanud.Temperatuur seisab koguaeg samas kohas ja läheb soojaks ka,väljaarvatud siis kui manti on sees liiga väheks jäänud,siis koahpeal puhub leiget,aga mitte koguaeg?!Soovitati ikka enne termostaat ära igaksjuhuks vahetada ja veenduda,et õhku vahel ei ole.Üks tark inimene pakkus veel,et viga võib ikkagi korgis olla,aga ei tea kuidas seda kontrollida :think: Kas on selline asi võimalik?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 12:40 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Unixx kirjutas:
Üks tark inimene pakkus veel,et viga võib ikkagi korgis olla,aga ei tea kuidas seda kontrollida :think: Kas on selline asi võimalik?

Ega korgiga eriti muud juhtuda ei saa kui tihendid võivad ära laguneda. Pragulised tihendid on silmaga näha. Uus kork peaks 100 krooni kanti maksma kui tahad igaks-juhuks proovida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 13:11 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 30 Nov, 2010 0:46
Postitusi: 23
Kas keegi oskab öelda,mis põhimõttega see kork töötama peab?Avastassin et mul korgil auk sees!
Et see nagu ka nii ei tohiks olla vist :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 13:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Auku nagu ei tohiks olla küll. Sellist asja on tegelikult ennegi nähtud, et lekkiva plokikaane tihendiga autol on radiaatori korgi sisse auk tehtud, et vähegi oleks võimalik sõita ilma, et lõdvikuid lõhki lööks.
http://auto.howstuffworks.com/cooling-system7.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 17:36 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 30 Nov, 2010 0:46
Postitusi: 23
Et arvad kui see katkine kork asendada uuega või see auk kinni panna siis lööb kohe midagi lõhki?Kuidas kindel saan olla et seal on üleliigne surve?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 17:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Unixx kirjutas:
Et arvad kui see katkine kork asendada uuega või see auk kinni panna siis lööb kohe midagi lõhki?Kuidas kindel saan olla et seal on üleliigne surve?

Mul on kunagi nii juhtunud. Eks ta kuskilt peab välja saama. Põlemisest tekkivad gaasid on palju suurema rõhuga kui jahutussüsteemile tavaline kuni 1 at. Kui korgi klapp nii palju läbi ei anna kui silindritest peale tuleb siis annab järele järgmine nõrgem lüli. Selleks võib olla radiaatori lõdvik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Dets, 2010 18:28 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 30 Nov, 2010 0:46
Postitusi: 23
aga kuidas ma saan kindel olla, et seal on rõhk liiga suur!? Kuidas tead, et tihend või muu sellega seonduv teema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 137 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia