ant78 kirjutas:
kriimsilm kirjutas:
Mina olen valanud kasti pealt, tagurdustule anduri keerad maha ja sealt august 3 liitrit sisse valanud.
Vaata et sa ei pane käigukasti ehk transmisiooni õli! See keerab kasti tuksi (omal bussi ostes oli kast nahkas ja just selle probleemi pärast). Sinna pane mootoriõli 10w/40 sobib väga hästi!
Milleks keerata mingeid punne maha kui on olemas lihtsalt ligipääsetav koht selleks olemas .Õli käib ikka käigukasti küljepealt.Käigukasti otsas on kummipunn.Punn tõmba lahti ja sealt sisse niipalju kui punniääreni.Norm on 2,1 l ja mootoriõli 10w/40.Käigukasti õli ei sobi millegipärast jah.
Põhjus selles, et elu on näidanud - 5käigulised käigukstid kestavad kauem, kui õli on rohkem. Põhjus nimelt selles, et 5 käik ei saa piisavalt õlitust ja see tõttu kulub kiiremini läbi. Muide, see viga ka voyade kastidega + õrn tagumine.
Aga üldiselt oma asi. Minu nõuanne on puht soovituslik ja põhineb erinevate automarkide kasutamise praktikal.
Oma voya ostsin vigase tagumise käiguga (puhtalt transmisiooni õli viga). Transmisiooni õli on liiga paks, et määrida korralikult. Ja remont läks suht kalliks, kuna vahetasin kindluse mõttes ära ka kõik laagrid + simmerid.
P.S. Aastaid tagasi oli mul Volvo 340 manuaalkastiga ja sinna oli tehase poolt ettenähtud atf, ehk siis automaatkastis kasutatav õli.