Tänane kuupäev Neljapäev 02 Mai, 2024 18:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: ei soene
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Nov, 2006 19:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 13 Sept, 2006 21:38
Postitusi: 35
teema järgmina. et vee näidik näitab et mootor on soe aga soendusesttuleb nn. supi auru :( autoks on vojager 95 3.0l
Kas keegi oskab öelda või nõu anda


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Nov, 2006 21:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=915


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Nov, 2006 23:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=204

Ma enda relval pesin süsteemi seoses jahutusvedeliku vahetusega läbi ja tundub, et sai parem (kuigi ka ennegi veel väga kriitiline ei olnud).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ei soene
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Nov, 2006 1:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
kermo33 kirjutas:
teema järgmina. et vee näidik näitab et mootor on soe aga soendusesttuleb nn. supi auru :( autoks on vojager 95 3.0l
Kas keegi oskab öelda või nõu anda

tundub, et siiski tegemist õhupadjaga. proovi nii
1.eemalda soendusradika tagasivoolu toru
2.oota kuni hakkab korralikult jahutusvedelikku tulema
3.pista kähku toru otsa tagasi
4.katsu läbi(käega vajutades) ka kogu termostaati viiv toru, et õhk sisse ei jääks
ise olen selle läbi teinud, kui midagi jäi vajaka helista 5072825
ps minul toimis


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Nov, 2006 10:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Nov, 2006 19:52
Postitusi: 5
Asukoht: Valgamaa
Ja seda teemat lugedes tekkis kohe küsimus- millist vahendit soovitate läbipesuks ? :oops: Igat autopoes müüdavat keemiat ei julgegi kasutada,(sai Toyotal pesu tehtud ja soojenduse võttis lahti küll aga peale seda läks jahutusradikas ka vahetusse-jooksis nagu kurn!)mine tea millega võib lõppeda. :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Nov, 2006 21:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Lühidalt: radiaatori lekete kõrvaldamiseks müüdav keemia ("stop leak" vms) paneb küll lekke kinni, aga ühtlasi keerab salongi soojenduse tuksi. Läbipesuvahendid võtavad kõik selle odava jama uuesti lahti, sealhulgas avaneb uuesti ka leke või lekked mida kunagi kõrvaldada üritati.

Lollikindel on muidugi osta uhiuus soojendusradikas, aga ka sinna ei tasu mingit kahtlast vedelikku tsirkuleerima lasta. Vanemal autol mille eelmise jahutusvedeliku valas sisse eelmine omanik teadmata ajal, võiks süsteemi läbipesu ja antifriisi vahetuse igal juhul ette võtta. Mina võtsin riiulilt täiesti suvalise mögina. Otsutasin hinna järgi, kõige odavamad jätsin kõrvale, sest puudub usk "odavatesse ja headesse" asjadesse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2006 0:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Janza kirjutas:
millist vahendit soovitate läbipesuks ?
Mina tegin ühe vana Fordiga nii, et lasin vana sodi välja, jätsin nii ploki kui radika punnid ära ja lasin aiakastmisvoolikust vett radikasse, mootoril lasin käia. Ja uhasin niikaua kuni hakkas aukudest puhast vett välja tulema. Alguses tuli ikka hulk aega sellist roostepruuni paska. Ah-jaa, termostaat oli välja võetud sel mootoril siis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 16:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
USA-st tooduds masinatel on tihti tehtud selline nali, et termostaadi juurest on voolik lahti võetud ja kruvikaga termostaat ära lõhutud, alati lahti. Soojas kliimas pole nende meelest seda vaja ja nässu läheb ta ka seal suht ruttu. Hinnad, mida siin kirjeldati on kuidagi jube kallid, isegi kahekordsed. Termostaadi hind peaks igal juhul alla 200 eegu olema. Ka pole mõtet just ``kraisleri termostaati`` küsida, piisab, kui teate mõõtu. Külastage Japanpartsi näiteks. Eriti selle 3,0- ise mootoriga, see ju Mitsu oma ongi.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 12:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 13 Sept, 2006 21:38
Postitusi: 35
tänud info eest ma sain asja tööle ja oligi viga selles et radikas oli nn umbes. aga ta ei saagi kuumaks minna sest et se radikas on väga väike kahjuks :( aga asi töötab sellegi poolest Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia