Mitsu ise kasutas seda motot suht laialdaselt ja vaevalt et ta midagi hullulagunevat on. Kui ta Pajerot läbi paksu ja vedela jaksab trügida mitu korda järjest siis miski iva temas ju peab olema
Kui proovida mõelda mis võivad olla asjad mida sellel autol võiks vaja minna: muidugi esisilla puksid, rooliotsad ja -latt (viimane muidugi harva kui üldse), piduriklotsid, vanal autol ka seisupiduri mehanismi tagasillal olevad trossid (katted lähevad katki, sodi sisse ja roostetab ära). Pooltelje kattekummid. Ma olen"pilusilmale" pannud Mondeo omad (ette). Rattalaagreid võib kah vaja minna. Nagu märkad siis pole just midagi eriliselt spetsiifilist nagu.
Kere plekitööd on selle autol ilmselt juba ära tehtud, niisiis 10k jooksul ei peaks ehk olema muresid, kuigi soovitus mingi natuke elusaks jääva korrosioonikaitsevahendi kasutamiseks just karpides/uste/luukide alumistes äärtes seespool tegelikult mõlgub meeles.
Armatuurid on tõesti täiesti maitseasi - mulle näiteks istub kõige enam 91-93 toodetu, see millel vaid juhil on AirBag. Uuem on ebapraktilisem, õhukesest (demfeerimata) plastikust ning kigiseb kruusal vastikult. Rändava inimesena hindan ka võimalust mõned asjad peatuskohal akna ette panna - mida uuemal enam ei saa teha. 89 aasta omal on armatuur küll stiilne kuid praktilisus on siiski mikide 82 aasta tasemel...
OT: Kui keegi juhtub seda lugema kes on vahetanud miskitpidi 91-93 ja 94-95 aasta armatuure - kas kerel olevad kinnitused võimaldavab neid omavahel vaheta? Kui juhtmed jms välja jätta?