Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Veebr, 2011 20:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
Tere Kaasvõitlejad!!!On täna plaanis vahetada 1994a Dodge Caravan 3,0 mitsumootor teisele masinale voyager 3,0 mitsumootor kuid 1991a.isend. :pai:
Mis ja kuidas alustada ?Mõtlesin ,et kisun 91 voyal rikkis mootori maha ja 94 caravani oma asemele kuid loodan ,et ikka kõik toimib kui vahetatud saab aga aju pean ka siis võtma teise pealt ?Või jätan sama aju??? :tige:
Iseenesest paistab visuaalsel vaatlusel,et mõtemad mootorid samad,kinnitused,andurid,pistikud ja muud vidinad!!!
Mõistatusex jäi ,et mis moodi mootor maha saab???Alt või pealt seal suht kitsas käimaritki maha võtta...muidugi parem oleks nõuandeid kuulda ja lugeda asjatundjatelt kes on sellega ise tegelenud...olen ise kyll teistel automarkidel mootoreid vahetanud ntx ford scorpiol 24V 2,9 Cossu:audi 80 1,9 83kW:ford transit 2,0 mono:ford sierra 1,6i pritse:VW Golf III 2,8VR6:noh jahh sellised kogemused aga see sellex...kuid suured tänud kõigile ette abi eest!!!
:hi:

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Veebr, 2011 0:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Siiani olen kõigil voyadel moororid maha võtnud koos käigukastiga ja ülespoole. Eemalda kapott ja kojameeste vann ning ruumi on vabalt. Muidugi radiaatori soovitaks ka eemaldada ja ülemise tala (radika kohal). Ruumi on siis piisavalt, et isegi 3,8 V mootori saab vahetatud probleemideta.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Veebr, 2011 0:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Helista, suudan paari minutiga rohkem rääkida kui siia kirja panna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Veebr, 2011 20:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
No tervitus jällegi :hi: ...olen mõlemal isendil mootorid maha saanud :pai: ja tegemist oli jube palju,et sealt urruaugust kätte saada...kuid kõige magusam tegevus veel ees :thumb: ,peale panek... :think: ...vahepeal sai :synna: juubelit peetud ja kõvasti tööl käidud... :dance: ...kuid mootoreid maha saades tekkisid küsimused:Käimari õli kohta,et kas ma ATF D II D tohin panna kasti või on ta liiga paks selleks...ja turbiin seal kah vist õli sees??? :news: lugesin kusagilt,et käimarisse läheb see õli mis vardal kirjas on... :think:

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Veebr, 2011 21:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
ATF 3+/4+ ainult, kastiõliks. Kui aga tahtmine jälle kasti peale-mahavõtmist harjutada siis mida iganes.
Silber müüb õiget õli isegi lahtiselt kaasa, ja hind ka normaalne, ka mujalt peaks saama normaalset õli osta.
Mina näiteks panin Pennzoili ATF 4+ õli sisse. Ja vahetamisel arvesta kindlalt ka tihendi ja filtri vahetusega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Veebr, 2011 22:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Kui siin juba kasti õlidest juttu oli kasutaks juhust ja küsiks sellise rumala küsimuse,et kuna endal puudub igasugune varasem kogemus automaatkastidega ja sai hiljuti soetatud Voyager 3,3 1996a siis:"Kui ei tea täpselt mis marki õli kastis on-kas neid,ntx ATF3+ või 4+ segamini võib panna(juurde lisada).Kast toimib praegu ideaalselt aga otsa kaan on hermeetikuga (on see õige või peaks seal miski tihendi moodi asi olema) pandud ja sealt pisut lekib.Või siis peaks kohe õli ja filtri ära vahetama enne kui kast töölepingu üles ütleb?

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Veebr, 2011 10:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Olukorras kus ei ole teada mis sees - targem on osta ATF4+ ja vahetada kohas kus on pumbaga imemise võimalus, idee järgi saab selliselt kõige rohkem vana õli kastist kätte.
Tavalisel vahetusel (ilma pumbata) saadakse kätte jämedalt umbes pool sees olevast õlist, seega pärast juurde pannes seguneb tahestahtmata seesolnuga. Kui eelnevalt sobiv õli kasutusel siis pole nagu probleem, see on levinud taktika.
Otsakaan näitab et kastiga on midagi varasemalt teha tulnud...
Õli vahetusel uuendatakse kasti karteritihend ja filter, mitte otsakaane oma. Ja kindel soovitus - mitte mingil juhul pärast karteripolte jõuga üle pingutada!!
Toon näite - ostsin auto, kast oli karteritihendi kandis ohtralt silikooniga "teostatud", kui asusin ise õli vahetama siis pärast avastasin et ... silikooni oli vaja ka selleks et hoida kinni polte millel vint üle keeratud. Selle ravi saab olla vaid suurema keerme lõikamine ja uued poldid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Veebr, 2011 23:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Tänud asjatundliku selgituse ja abi eest! :hi: Usun,et neid küsimusi tekib hiljem veelgi-praegu pole mahti saand masinaga eriti tutvust teha (liiga külm õues ning tööl ka koguaeg).Eks siis kasutab otsingut või siis viskab küsimuse üles jälle.

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mär, 2011 23:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
Ma pumpasin ise vana õli välja kastist ja panin ATF 4+ sisse muidugi tegin ka filtri vahetuse...Ja see mootori vahetus oli ikka yks :evil: f-ck küll...Turbiin oli eelmisel mootoril natuke pikem ja poos mootori kinni ja peale seitsmendat katset võtsin vanalt mootorilt turbiini hooratta küljest ja lasin sinna kah uut õli sisse,et korralikult toimima hakkaks.Pooltelgede avadle panin korgid ette,et rämpsu sisse ei läheks ja
ega yksi on jube kehv seda mootorit koos kastiga peale panna,kasti padi oli paras pähkel...üheaegselt polti sisse ajada ja kasti tõsta... :D Nii et nyyd masin käib kuid veel vaja TÜV teha...Ja tänud kasutajale TUNGRAUD kasulike näpunäidete eest!!!
:hi:

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Veebr, 2012 18:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
Mootor vahetatud ja käib kui kellavärk....nii,et TEEMA LUKKU!!! :pai:

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia