Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 19:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: peale remonti
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Sept, 2010 18:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
Lugu siis järgmine, Voyager 95a diisel 87 kw vahetatud sai plokikaaned, peale läksid kasutatud, mida sa maha lihvitud umbes 1mm, mootor kokku ja käima.... aga, kui enne remonti käivitus laksult siis nüüd käia ja käia siis ehk meelitab elule, peale umbes 500 km läbimist tekkis selline tunne,et käik seitse pöialpoissi on mootoris ja teevad kõva tööd kiliseb ja tiksub nii mis hirmus, ja hakkas nuud õhupuhastisse tagasi kah lööma. Maha sai võetud ainult mootori ülemine pool, alumist ei torgitud, samuti ei torgitud kütusepumpa, arvamusi teistelt oli selline,et tõukurivardad peale kaante lihvimist liiga pikad ja ei lase klapidel täiesti sulguda. Olen tänulik kui siinsest rahvast keegi avaldaks oma arvamusi, kogemusi, teadmisi, kus ja mida selliste nähtuste puhul tuleks otsida või vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: peale remonti
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Sept, 2010 2:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Mis moodi see sul õhupuhastisse lööb?

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: peale remonti
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Sept, 2010 12:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
surve mootorist õhupuhastisse, mitte ei ime õhku mootorisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: peale remonti
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Sept, 2010 13:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Kuidas sa plokikaaned kinni tõmbasid?
Õhupuhastisse löömine on suht imelik, sest siis peab litakas läbi käima turbos ja vahejahutist.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: peale remonti
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Sept, 2010 21:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
Klapikambri kaan uuesti maas ja asi selge, ühe silindri nookuripoldil keere maas ja nookur lahti, oli veel ära ludistanud tihvti augu, ülejäänud silindritel nookuri ja varda vahel ei mingit vahet,järelikult klapid avatud ja vardad ikagi pikad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia