Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 23:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootor jamab
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Veebr, 2010 12:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 0:05
Postitusi: 9
Probleem siis järgmine. et tühikäigu pöörded on justkui tiba kõrged kuskil 1050 pööret ja gaasi andes et taha kohe pööre maha tulla, mõtleb enne mõne sekundi ja siis langeb alla. ja teine asi et oskab keegi öelda mis õhu voolik antud masinal tuleb kuskilt kollektori pealt ja mitte õhu lugejasse, vaid õhu lugeja ja õhu viltri vahel olevasse kopsikusse. sinna jookseb mingisugune andur ka. nimelt sis probleem selles et antud vooliku see kollektori poolne kinnitus roostetas läbi ja jäi pihku täna. ja üldse see voolik algusest peale seal kuidagi ligadi logadi olnud, kuigi sõitmist nagu ei sega.?

Autoks siis Chrysler voyager 91 aasta, 2,5 bensukas, manuaal kastiga

ette tänades vaido


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure Voyageri mootoriga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Veebr, 2010 18:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Olles ise kõrgete tühikäigu pöörete jama läbi elanud( küll 3,3 V6 mootoriga) pakuks vea põhjuseks vaakumi lekke. Kohti selleks küll palju.
Edu soovides Jaanus
Oli foorumis ka sellekohane teema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure Voyageri mootoriga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Veebr, 2010 20:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 0:05
Postitusi: 9
see pöörete värgi kohta olen juba lugenud tänud aga siiski huvitab rohkem, et mis andur ja mis klapp seal veel lisaks on? laseb suurtel pööretel kolle juurest sooja õhku juurde ? muud pointi ma nagu asjas ei näe :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure Voyageri mootoriga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Veebr, 2010 22:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Ei pole küll õnnestunud 2,5 masina kapoti alla kiigata, aga kas see voolik-toru tuleb sisselaske või väljalaske kollektori pealt. Variante igasuguseid: talvel võtab soojemat õhku mootorisse, EGR klapi värk, karteri tuulutus. Justkui õunte pealt ennustamine.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure Voyageri mootoriga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Veebr, 2010 23:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 0:05
Postitusi: 9
oi vabandused jah just väljalaske kollektori pealt tuleb sinna kopsikusse õhu toru(praegu see puudu siis ) seal klapp ees ja miski andur mispeaks nagu mingil ajahetkel selle klapi siis lahti lööma. nüüd kui seda voolikut küljes polnud proovisin iga pöördega aga see klapp küll ei avanenud mingit pidi seal,samuti pole vahet sõiduomadustel kas on see toru seal või ei ole. oskab ehk keegi kommenteerida seda ? milleks vajalik, mis juhtub kui pole seda küljes?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure Voyageri mootoriga
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Veebr, 2010 0:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 0:05
Postitusi: 9
Niisiis lugesin siis teisi foorumeid ja tuleb välja et tegu siis ikagist miskise egr kalpi moodi asjaga, kuna see mis sinna kopsikusse läheb polegi miski andur vaid peenike vaakum voolik, mis peaks siis teatud pööretel selle klapi avama ja laskma osa heitgaase uuesti ringlusesse, et loodusõbrad ja mägrad muheleda saaksid :D ilma selleta pole miskit hullu, lükkasin vaakum torule pimeda ette, ja nagu võluväel pöörded korras. ja tänud jaanusele et mainisid EGR klappi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor jamab
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Veebr, 2010 12:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 0:05
Postitusi: 9
Niisiis, siinmaal lõppes ka minu õnn voyageriga:( eilsest siis hakkasid tühikäigu pöörded kaootiliselt kõikuma 900-2000 ja sinna kanti lihtsalt kohapeal, samas juhtub seda mõni kord ainult kui sõidust seisma jääda. muidu nagu töötab enamvähem. lugesin siin neid vaakumi teemasi ja egr klapi kohta aga siiski küsimus õhus, et mis kopsik see seal õhu filtri ja õhu lugeja vahel on klapp sees ja puha. sest egr klapi moodi nagu asi ei saa olla kui väljalaske kolle pealt tuleb sinna papp toru pluss klapp ja asjad on kõikplastikust. lisaks sis need volikud mis sinna andurisse lähevad. sisselaske kollektoris ehk siis kohe peale õhu filtrit on küljepal miski asi kuhu külge läheb 2 vaakum voolikut tulevad need voolikud miski pisikese vidina küljest eest kõrvalistuja poolsest nurgast, jasealt edasi läheb üks voolik ka antud klappi. kuid kui mootor käib siis tuvastasin et ühel voolikul korralik vaakum sees kui näpp ette panna teises aga see mis sinna klappi edasi läheb pole mitte midagi ?
ehk on keegi targem kes jagam seda asja mis asjad need on seal sis ?
samuti sõites ei ole mingit vahet niipalju siis et kütuse kulu on natuke suurem kui enne, aga just tühikäigu pöörded 900-2000 selles vahemikus lihtsalt kõiguvad.?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor jamab
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Mär, 2010 18:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
See tühikäigu pöörete kaootiline kõikumine viitab kõige tõenäolisemalt tühikäigumootori töölepingu lõppemisele. Siis hakkab sihuke asi juhtuma. Võimalus veel et pistik sealt tagant kehvasti kinni. Kuna Sa sealkandis nende torude-voolikutega majandasid, siis ehk on pistik mitte just kõige paremini kinni(et äkki läksid kogemata vastu ja nüüd ei anna ühendust häste) See detail ise peaks asuma kusagil segusiibri rajoonis, ehk kusagil seal kuhu gaasitross lähed.
Nüüd see jubin mis on filtri ja õhulugeja vahel. Pakun, et tegu on talvel kasutuses oleva süsteemiga, mis võtab kollektori pealt soojemat õhku moororisse. Tulles ajaloo juurde, ehk siis minu omanduses oleva 1979 aasta Datsuni juurde. Temal on õhupuhastaja juures kohe väike käsitsi liigutatav kang kirjaga ,,summer,, ja ,,winter,,. Sügisel keerad vinteri peale ja kui meelest läheb, siis annab külmanud karburaator sellest õige pea märku. Ilmselt on see Sinu kobakas siis tänapäevane vaakum-elektriline klapp, mis kraadib välisõhku ja toimetab ise õige õhu süsteemi. See minu tagasihoidlik arvamine.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia