Tänane kuupäev Neljapäev 09 Mai, 2024 21:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Dets, 2009 8:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Kus asub mootori küljes temperatuuri andur?
Olen ise otsinud ja silma on jäänud mootori eespool üks kahejuhtmega andur ja üks ühejuhtmega andur.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Dets, 2009 22:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
kas kellelgi pole siis temperatuuri anduriga midagi pistmist olnud?
mul temperatuuri osuti ei liigu üldse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Dets, 2009 7:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Ja kui keegi teadja juba rääkima hakkab, võib ka öelda, kas 99. aasta td'l asub samas kohas. Kui mitte, siis kus?

Cheers!
:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2009 0:30 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 19 Dets, 2009 23:58
Postitusi: 32
tal peaks olema kas teise või kolmanda plokikaane küljes oleneb kellel kuhu on pandud ette otsa


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Jaan, 2010 10:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
See kahe juhtmega andur peaks siis mul olema, sest see on teise ploki küljes.
Aga kahjuks pole aega sellega jamada kuna ei saa enam autot käimagi ja kui saan siis üle 50km/h välja ei vea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Jaan, 2010 11:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Auto nüüd jälle sõidus:)
Mis moodi kontrollida, kas see andur töötab???
Viga siis selles, et temperatuuri osuti ei tööta ja samas õlirõhu osuti töötab ainult külmast peast.
Ma arvan, et näidikute plokk omadega õhtal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 10:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Ühendasin andurile otse universaalse temperatuuri näidiku taha ja see töötas ilusti.
Aga kas selle anduri tagant saab veel mingi asi infi, näiteks eelsüüte küünalde relee??
Äkki keegi jagab sellest midagi??


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 11:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Kas keegi siis ei tea mis temperatuuri anduri tagant veel võib töötada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 11:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Peaks ka olema jahutus radika vendi töö.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 17:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Kas nii ei ole et radika mootori andur asub ikka radika enese allosas?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 22:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Jahutusventilaatori andur asub radika külles. Temperatuurianduriga on seotud aju. Bensukatel arvestatakse süütemoment temperatuuri, väntvõlli pöörete jne. järgi. Diislitel võib olla see seotud küll eelsüüteküünaldega, kuna soojade ilmadega ei põleta masin tavaliselt küünlaid nii kaua, kui külmal ajal. Mõnedel masinatel ei lülita masin küünlaid üldse taha, kui mootori temperatuur on üle 50- 60 kraadi. Võiksid veakoodid välja lasta. 99 aasta diislil asub temperatuuri andur neljanda kaane külles, suunaga ettepoole.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 22:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Minuomal ei ole radikaküljes mitteühtegi andurit ja kuskil vent vähemalt infi saab.
Masinaks 87kw td.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Jaan, 2010 21:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Jahutuse ventilaator ei saa võtta infot mootori pealt, sest tema ülesanne on jahutada radiaatorit. Seega peab ta saama info radiaatori küllest. Tavaliselt asub antud andur radiaatori vasakus, või paremas servas. Mõnel autol on ta kõrguse poolest pooles radikas, mõnedel all servas. Kui radika temperatuur on normis ja termostaat korras, siis on ka mootori temperatuur normis.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Jaan, 2010 22:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Väga kurb, mul järelikult mingi eriline eksemblaar Mr Green
Käisin vaatasin kindluse mõttes üle, mida ei ole, seda ei ole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Jaan, 2010 11:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Kus juures mina pole ka endaomal radika küljes midagi märganud?
Aga arvan, et see peab ikkagi kuskil olema, sest ploki soojuse järgi ta radikat küll jahutada ei tohiks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia