Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

pisike mure 95a voyageriga
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=5366
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  MrAlu [ Pühapäev 14 Juun, 2009 14:35 ]
Teema pealkiri:  pisike mure 95a voyageriga

Voyageril on selline mure et kuskil 1500-2000rpm vahel hakkab kütusepump tagasi peksma?
kütusefilter sai küll vahetatud aga sellest ei olnud kasu kas keegi oskab äkki aidata?

Autor:  kallmann [ Pühapäev 14 Juun, 2009 16:21 ]
Teema pealkiri:  Re: pisike mure 95a voyageriga

Mis moodi tagasi lööma?(peksma).Paluks vähe täpsemalt.

Autor:  Tungraud [ Pühapäev 14 Juun, 2009 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: pisike mure 95a voyageriga

Kena oleks näha ka auto andmeid. Millega üldse tegemist on.

Autor:  MrAlu [ Teisipäev 16 Juun, 2009 14:40 ]
Teema pealkiri:  Re: pisike mure 95a voyageriga

Tungraud kirjutas:
Kena oleks näha ka auto andmeid. Millega üldse tegemist on.

95aasta
3.3 V6
120kw
mis infot veel oleks vaja? :)

Autor:  MrAlu [ Teisipäev 16 Juun, 2009 14:42 ]
Teema pealkiri:  Re: pisike mure 95a voyageriga

kallmann kirjutas:
Mis moodi tagasi lööma?(peksma).Paluks vähe täpsemalt.

Ta hakkab jukerdama ja tahab vägisi välja surra algul arvasime et see on sellest et ta ei saa kütust kätte aga nüüd ei oska midagi öelda
ja viimasel ajal on ta seda viga teinud ka siis kui sa annad järsku gaasi ja lahti lased siis tahab kah välja surra
tahaks abi aga ei oska kuhugi pöörduda kuna keegi ei oska aidata :(

Autor:  kallmann [ Teisipäev 16 Juun, 2009 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: pisike mure 95a voyageriga

Üsna raske nii seda diagnoosida,aga endal aitas süüteküünalte vahetus.Juhtmed võivad ka üle taguda.Kas ainult tühikäigul tahab välja surra,või siis ka kui pidev vedu järgi on?

Autor:  Tungraud [ Teisipäev 16 Juun, 2009 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: pisike mure 95a voyageriga

Arvan samuti, et tark oleks vahetada küünlad ja kontrollida juhtmeid. Juhtmeid on lihtne kontrollida. Oota pimedat, ava kapott ja käivita auto. Pimedas on hästi näha kui küünlajuhtmed üle taovad. Kontrollida võiks ka summutit (kas gaasid läbi käivad) ja õhufiltrit (ega see umbes ei ole). Pumpa saad kontrollida koduste vahenditega nii, et keera välja ventiil, mis asub kütte torustikul, ühenda väljavõtte otsa paras voolik, pane teine ots läbipaistvasse pudelisse ja lase mootorit starteriga ringi. Voolikust peab beniini tulema päris korralikult. Kui kasutad puhast pudelit, siis saad aimu ka vee või muu sodi olemasolust küttes. Antud meetod surve õigsust ei näita, aga mingi ülevaate pumbast ikkagi saab. Esialgu ei oskagi muud soovitada. Need asjad peaks olema kõige esmasemad ja kõige lihtsamad kontrollida. Muidugi vaata ka veakoode.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/