Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Käigujamad 95a. Voyageril
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=4992
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  Voyya3,3 [ Laupäev 04 Apr, 2009 13:37 ]
Teema pealkiri:  Käigujamad 95a. Voyageril

Tere!

Kas 95a chrysler voyageril on normaalne kui 80-90 tunnikiiruse vahel hakkab valima 3-nda ja 4-nda käigu vahel, et korra viskab 3-nda ja siis uuesti 4-nda. Mida teeb nupp overdrive off?

Voyavend

Autor:  hmm [ Laupäev 04 Apr, 2009 15:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõned küsimused 95a chrysler voyageri kohta

Ei see ei ole normaalne.
juba rahulikul sõidul ja vähemalt 60 pealt peaks juba 4 käik olema.
Siin võib olla põhjus selles, et mootoril pole jõudu ja selle kompenseerib madalama käiguga, kuna sinu soov on sõita 90-ga - kuidas gaasipedaali asend on?? Kas peab palju pressima?
Võib olla viga ka turbiinis... ja käigukasti ajus.

Tegelikult väga raske ennustada mis viga.
Kas veakoode annab?? Kas on ka muid nähtusi...

Autor:  Voyya3,3 [ Laupäev 04 Apr, 2009 18:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõned küsimused 95a chrysler voyageri kohta

hmm kirjutas:
Ei see ei ole normaalne.
juba rahulikul sõidul ja vähemalt 60 pealt peaks juba 4 käik olema.
Siin võib olla põhjus selles, et mootoril pole jõudu ja selle kompenseerib madalama käiguga, kuna sinu soov on sõita 90-ga - kuidas gaasipedaali asend on?? Kas peab palju pressima?
Võib olla viga ka turbiinis... ja käigukasti ajus.

Tegelikult väga raske ennustada mis viga.
Kas veakoode annab?? Kas on ka muid nähtusi...


4-nda käigu paneb kuskil 70-80 juures. Gaasi palju vajutama ei pea. Veakoode ei anna. Ja 80-90 juures tekib autole sisse vibratsioon.

Autor:  AWD95 [ Laupäev 04 Apr, 2009 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõned küsimused 95a chrysler voyageri kohta

80-90 juures lööb tavaliselt sisse rehvideloopimine, aitab balanseerimine.

Autor:  Voyya3,3 [ Laupäev 04 Apr, 2009 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõned küsimused 95a chrysler voyageri kohta

AWD95 kirjutas:
80-90 juures lööb tavaliselt sisse rehvideloopimine, aitab balanseerimine.



Talveks ostsin alla uued M+S rehvid ja lasin ära tasakaalustada. Talvel ei saanud nii hästi aru. Tegelikult on õrna vibratsiooni tunda ka 30-ne kandis. 40 ja 80 tunnikiiruse vahel suurt vibrat ei tundu.80-90km/h hakkab auto jälle vibreerima.

Autor:  AWD95 [ Esmaspäev 06 Apr, 2009 16:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mõned küsimused 95a chrysler voyageri kohta

Kui vibra kandub üle, kuni roolini ja see käes väriseb, siis viga esisillas, kui mitte vaata tagumiku poole. Kas vibra on ka kiirendusel, st kui gaasi vajutad, või ainult vabaga liueldes? Kui viimane variant vaata üle rattamutrid. Kuidas pidurdusel vibrab?

Autor:  Voyya3,3 [ Esmaspäev 06 Apr, 2009 21:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Tundub, et vibra on kiirendusel, pidurdamisel ei saa aru. Rool väriseb ainult 90 juures vähesel määral nagu kogu keregi. Kas viga võib olla ka poolteljes, sellest foorumis palju räägitud. Käigukasti kohta ei oska ise veel suurt midagi öelda(Pole veel ise pikki otsi teinud kuna oman autot vähest aega.) Sõber käis esimesel pikal sõidul(1600km) ja ütles, et 80-90 pealt hakkab pööretega mängima või käike vahetama (autos oli 6 inimest ja suusavarustus). Pärast seda kui ta mulle ütles, et käigukast jamab hakkasin kasti jälgima ja viga tuvastama. Nädalavahetusel lähen ise ka pikale otsale siis ehk saan targemaks. Loodan, et kastiga midagi väga tõsist ei ole. Siledal asfaldil on vibra paremini tunda kui krobelisel teel.

Autor:  chrV92 [ Teisipäev 07 Apr, 2009 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Tegelikult võib siin olla tegu mitmete asjade kogumiga. Esiteks, võibolla on rõhk kummides liiga vähene. Teiseks, rattalaagrite seisukord? Kui on uued talvekummid mis ise juba uluvad veidi siis laagri ulg võib selle taha varjuda. Kolmandaks võivad pidurid kergelt peale jääda. Neljandaks, vibratsioone põhjustavad ka väsinud mootoripadjad ning see mootor hakkabki "võdistama" kui rpm langeb ca 1500-1600 rpm kanti pärast käiguvahetust ja mootori padjad on pehmed (pikitelje väiksed padjad eriti).
Vanemal Voyal on vahetus viimasele käigule ca 70-80 juures normaalne. Tegelikult oleks mõistlik lisaks spidole ka tahhomeetrilt vaadata mis pööretel käiguvahetus toimub.
Esimesed kolm põhjust annavad resultaadiks halvenenud veerevõime, kui sellele lisada kuus inimest + cargo, siis arvan et kast teeb just seda mida ta peaks tegema selles olukorras. Ka kütusekulu ülemäärasus võiks viidata et veeremisega on miskit lahti.
Värske omanikuna tuleks need momendid hoolikamalt üle käia, profülaktika mõttes võiks ka kasti õli vahetada. Autol on vanust omajagu, eks ta vajab natuke kätt külge.

Autor:  Voyya3,3 [ Teisipäev 07 Apr, 2009 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

chrV92 kirjutas:
Tegelikult võib siin olla tegu mitmete asjade kogumiga. Esiteks, võibolla on rõhk kummides liiga vähene. Teiseks, rattalaagrite seisukord? Kui on uued talvekummid mis ise juba uluvad veidi siis laagri ulg võib selle taha varjuda. Kolmandaks võivad pidurid kergelt peale jääda. Neljandaks, vibratsioone põhjustavad ka väsinud mootoripadjad ning see mootor hakkabki "võdistama" kui rpm langeb ca 1500-1600 rpm kanti pärast käiguvahetust ja mootori padjad on pehmed (pikitelje väiksed padjad eriti).
Vanemal Voyal on vahetus viimasele käigule ca 70-80 juures normaalne. Tegelikult oleks mõistlik lisaks spidole ka tahhomeetrilt vaadata mis pööretel käiguvahetus toimub.
Esimesed kolm põhjust annavad resultaadiks halvenenud veerevõime, kui sellele lisada kuus inimest + cargo, siis arvan et kast teeb just seda mida ta peaks tegema selles olukorras. Ka kütusekulu ülemäärasus võiks viidata et veeremisega on miskit lahti.
Värske omanikuna tuleks need momendid hoolikamalt üle käia, profülaktika mõttes võiks ka kasti õli vahetada. Autol on vanust omajagu, eks ta vajab natuke kätt külge.



Käigukasti õli sai enne sõbra kätte andmist ära vahetatud. :)

Autor:  chrV92 [ Teisipäev 07 Apr, 2009 21:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Seda on hea kuulda. Mis õli panid?

Autor:  Voyya3,3 [ Neljapäev 09 Apr, 2009 14:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Mopar ATF+4 Pilt: http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1171840

Autor:  kalla [ Neljapäev 09 Apr, 2009 14:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Tegelt võib vanemale Voyale panna ka lihtsamat ATF+3.Uuemad õlid on juba enamus +4 speciga.Milleks maksta originaal õli eest kui saab ka odavamalt. :)

Autor:  chrV92 [ Neljapäev 09 Apr, 2009 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Mopari ja Pennzoili ATF +4 maksab vist ca118.-/ltr. Huvitav kus üldse ja mis hinnaga siis +3 tasemel õli saada on? Mulle pole ette trehvanud...

Autor:  Voyya3,3 [ Neljapäev 23 Apr, 2009 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Nonii käisin siis sellel pikal otsal ära. Terve tee kasutasin püsikat ning siis ei teinud käigukast küll midagi valesti. Kui auto sõbra käes oli siis püsikas ei töödanud. Mina arvan, et käigukastil nagu pole häda midagi, aga sõidu ajal tekib sisse ikkagi vibra :angry: . Palju on räägitud turbiinist. Mida see täpselt teeb ja kuidas tekitab see vibra?

Autor:  kalla [ Neljapäev 23 Apr, 2009 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Käigujamad 95a. Voyageril

Mul oli vana voyal sama jama.Ja peale parema veovõlli vahetust vibra kadus. :)

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/