Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 7:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juun, 2006 18:53 
Chyrsler Voyager 95a. 2.5TD ei käivitu radika jahutus mootor
üldiselt probleem selline, et praeguste kuumadega ei käivitu radika jahutus mootor. Otsisin seda sisi andurit (releed) mis teistel autodel radika kyljes, kust antakse käsk käivitada, seda ei leidnud voyageril 2.5td, ega keegi tea kus see asub , või kudias see asi toimub?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 1:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kas su autol temperatuuri seier töötab? Ventika käivitamiseks tuleb info samalt andurilt mis seieritki liigutab. Andurilt saadavat infot töötleb "aju" ja rakendab vastava relee.
Ventilaator peaks käivituma kui temperatuuri seier on tõusnud 5/8-ni skaalast ja taas välja lülituma kui temperatuuri seier on langenud tagasi 1/2-le skaalast.
Kui seier töötab siis vaja otsida kaitset või releed. Kui seier ei tööta siis temperatuuri andurit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 7:49 
anjolle kirjutas:
Kas su autol temperatuuri seier töötab? Ventika käivitamiseks tuleb info samalt andurilt mis seieritki liigutab. Andurilt saadavat infot töötleb "aju" ja rakendab vastava relee.
Ventilaator peaks käivituma kui temperatuuri seier on tõusnud 5/8-ni skaalast ja taas välja lülituma kui temperatuuri seier on langenud tagasi 1/2-le skaalast.
Kui seier töötab siis vaja otsida kaitset või releed. Kui seier ei tööta siis temperatuuri andurit.


nonii, temperatuuri skaala töötab, kuid ma ei ole vist lasknud tal nii kõrgele minna nagu 5/8 skaalast, sest tavaliselt on mul seee andur seisnud umbes 1/4 skaalal. Ja kui konditsioneeri sisse lylitan , sisi kuidagi liiga tihti käivitub see radika ventilaator, et sellest hakkasin ka järeldama, et kas ei ole mdiagi katki!


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 12:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Arvan et tegu on ventikaga mis hakkab tööle kui kont on taga. Endal vurrab see ka tihedalt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Juun, 2006 1:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
thinkpad kirjutas:
tavaliselt on mul seee andur seisnud umbes 1/4 skaalal. Ja kui konditsioneeri sisse lylitan , sisi kuidagi liiga tihti käivitub see radika ventilaator, et sellest hakkasin ka järeldama, et kas ei ole mdiagi katki!
Kui seier üle 1/4 ei tõuse siis on äkki termostaat rikkis või välja võetud. Ikka poole kandis peab seier olema. Tuleks kindlasti üle vaadata. See ei mõju hästi kui mootor koguaeg külmalt käib. Ka kütusekulu suureneb. Aga kondi kasutamisel lülitatakse vent alati koos kompressoriga vägisi sisse. Siis tsükeldabki iga 10 sekundi tagant või umbes nii.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juul, 2006 11:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 9:35
Postitusi: 6
Mul oli sama asi.Kõik kaitsmed ja releed(2tk)olid terved.Arvasin et pea juhe(mis läheb kuhugi starteri juurde)on katki.Ühendasin selle lahti ja panin uue juhtme + ile.Nüüd tootab korralikult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Juul, 2006 12:40 
Endal sama mure kuigi autoks 2.4 98a.Kui panna sunniga siis ventikad töötavad.Kui kont töötab siis samuti ventikad seisavad.Arvan et releed läbi,aga mure selles et ei leia releesid üles,äkki keegi aitaks.Endal mõistus otsas.Ette tänades.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Juul, 2006 13:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 03 Jaan, 2006 11:06
Postitusi: 339
Asukoht: Pärnu
Kas releed mitte kapotialuses kaitsmeplokis pole. :roll:
(Engine Blower vist on selle nimi eestpoolt vaadates kesmises reas neljas)
Endal terve plokk jamas ja õnneks leidsin romulast teise.
mul ei töödanud enam ei kont, ei signaal,
sigaretisüütajas ei olnud voolu ja kojamehed töötasid
siis kui heaks arvasid lähi kaugtuled ei lülitunud. :?
Nüüd töötavad jälle kõik kenasti.
Vana kaitsmeploki lammutasin peale vahetust laiali.
Ei ole see nii õrnake midagi, kui räägitakse,
aga niiskust oli see saanud (kkas oli pealt katki ja teibiga kaetud)
ja paar ühendust seenetanud.
Ladusin uuesti kokku ja jääb tagavaraks.
Ka on mul terve ploki jagu releesi varuks, kui vaja peaks minema.

_________________
Turvalist liiklemist kõigile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia