Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 13:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootor
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 13:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Mai, 2008 22:56
Postitusi: 8
nukale õli peale ei tule tagumisele esimesele tuleb miss viga õli surve olemas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 15:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Kas mootor kokku/lahti pole käinud? Pretsedent: Ühel sõidukil vahetasin ära terve nookuriterivi komplektis kõigega. Iga natukese aja järel hakkasid klapid tiksuma ja üldse tundus kuidagi kuivana see elamine seal. Külmalt tuli õli peale, siis kui neid vidinaid vahetasin. Kui olin teinud klapivahesid juba korda kolm- neli võtsin kogu selle klaveri maha ja uurisin asja. Põhjus oli väga lihtne, nimelt oli õlikanal ploki kanaliga niivõrd nihkes, et õli läbipääsuks jäi pea nähtamatu pilu. Külmalt , kui õli paks, tagus küll sealt vahelt läbi, kuid soojalt ilmselt olematult, ehk paisus mootor ka nii, et ava jäi pea olematuks. Aitas muukviil, millega siis avad kohakuti sai kohendatud. Panin klaveri tagasi ja andsin starterit. Kuna ka kõik muud liikuvad vidinad olid pikka aega töötanud suht santides tingimustes ja õlitamata, olid ka nendevahelised pinnad kenasti kuluda saanud ja õli läks läbi ikka väga nobedalt. Peale ägedama tule saba alla andmist virutas bussil terve salongi mootori läheduses õli täis, nii hästi kohe hakkas "õlitama". Aga tööle ta jäi ja sõitis veel hulga kilomeetreid, enne kui Moskvast tuldi ja ta ära osteti.
Resümee: Kui ühele nukale tuleb OK ja teised kuivad, siis on miski umbes. Kui keegi on tublilt õli solidooliks sõitnud, siis võib see kitsastes kanalites vägagi juhtuda, et umbe läinud filtrist läbi klapi mööda jooksev õli mis on muutunud miskiks süsimustaks ja paksuks jamaks, lööb kanalid kinni. Seda teeb ka peale mootori sellist hoolduseta kohtlemist uus õli või mootori läbipesu, mis kogu saasta, mida on sadestunud kõikvõimalikesse kohtadesse, lahti leotab ja see siis omakorda kusagil tropi teeb. Ja mis tähendab "õlisurve on"? Kas tule, kella või muu vaatluse alusel? Kui on tuli, siis kes teab millal ta põlema hakkab? Õige surve saab teada kas putkas armatuuris oleva kellaga või siis vooliku otsa kruditud kellaga.
Oled Mati poeg või Mati ise?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 18:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Mai, 2008 22:56
Postitusi: 8
oskad ehk öelda palju peaks õli surveolema bar


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 18:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Mai, 2008 22:56
Postitusi: 8
muidu tänud sulle


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Jaan, 2009 23:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Jätsid mainimata, mis mootoriga on tegu. Näiteks 3,3 l mootori õlisurve on: minimaalne, tühikäigul- 0,35 bar. 3000 pöörde juures- 2,1- 5,5 bar.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia