Tänane kuupäev Pühapäev 05 Mai, 2024 9:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: probleem H4 tulepirnidega
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Nov, 2008 12:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 23 Veebr, 2007 22:39
Postitusi: 35
Asukoht: järvamaa
Autoks on GV 93 a, 2,5 bensukas. Probleem seisneb selles, et esilaterna pirnid (H4) põlevad nii moodi läbi,et purunueb ka pirni klaas sagedusega umbes 1x kuus. Laterna klaas ise terve, vett sees ei ole ning seest nii kuiv, et on lausa veidi tolmune. Pinge mõõtmisel on õige, kõik teised pirnid sealhulgas parktuled,suunad jne,nendega pole probleemi. Äkki on teistel esinenud ka selliseid probleeme või oskate nõu anda. Elektrik arvas,et toimub järsk temperatuuri muutus,mis klaasi lõhub. Aga kust see tulla võiks ei oska arvata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Nov, 2008 16:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Olen näinud autot, millel põles läbi üks pirn, nädalas korra. Lõpuks jäid pirnid pidama kui vahetati korraga mõlemad ja paigaldati tingimata ühe firma pirnid. Temperatuuri muutus ei tohiks lugeda kui see toimub kuivades tigimustes, küll aga läheb pirn puru kui kuuma pirni peale satub tilk külma vett. Soovitaks proovida mõne teise firma pirne ja jälgida, millal nad läbi lähevad. ( tulede ümber lülitamisel, käivitamisel, või muul moel)
Sinu kirjelduse põhjal võiks järeldada, et mingitel tingimustel toimub pinge tõus ja see peaks olema piisav, et lõhkuda pirn. Sellist pinge tõusu võiks põhjustada ainult lühis ja see peaks olema pirnidele üsna lähedal. Umbes nagu narva pirnid, mis löövad läbipõlemisel klaasi lahti.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Nov, 2008 16:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 23 Veebr, 2007 22:39
Postitusi: 35
Asukoht: järvamaa
Kusjuures oligi tegemist Narva pirnidega.Nüüd sai vahetada mõlemad, sisse said Osramid.Eks näis kaua need kestavad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Nov, 2008 19:02 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 20 Aug, 2007 10:24
Postitusi: 28
Asukoht: Pärnu
Kui pirnid kogu aeg läbi põlevad, on viga nõrkades pirni pistiku klemmides.
Vajuta nats koomale ja asi korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Nov, 2008 14:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Mõõda laadimispinget, ka see on üheks kirjeldatud olukorra tekitajaks, kui ülepinge saba all on.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Nov, 2008 16:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 23 Veebr, 2007 22:39
Postitusi: 35
Asukoht: järvamaa
laadimispinge ilusti 13,8 v.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Nov, 2008 18:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Narva pirnidel ongi loll komme pauguga puruneda. Ilmselt on pirnid ebakvaliteetsed ja lasevad kusilt õhku läbi. Kuna hapnik on plahvatusohtlik aine, siis ei sobi selline kooslus mitte. Sellisel juhul ei pruugigi kusagil mingit muud viga olla. Kontakte tasub muidugi alati kontrollida.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Mai, 2009 10:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 23 Veebr, 2007 22:39
Postitusi: 35
Asukoht: järvamaa
tundub et kõiges süüdi narva pirnid.viimane kord sai sisse padud osramid ning pool aastat on kulgenud muretult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Mai, 2009 10:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Täitsa huvitav.Olen ise Narva pirne müünud pakun välja ,et oma 6 aastat(makaronnik on veel kauem)ja sellist asja pole veel keegi täheldanud.Küll põlevad sagedamini läbi "supper-nikker-nukker-turbo" pirnid.Samuti tean ka seda ,et "kotiga" maale toodud Hiina-Narva pirne on ka üritatud müüa.Viimaseid just Ida Eestis.Oma autodel kasutan samuti Narva pirne ja läbipõlemisel ei ole küll kordagi pirni katki löönud.Vahetan alati mõlemad pooled korraga ja teen seda korra aastas.Ja seda mitte see pärast ,et pirn läbi oleks ,vaid pirn lihtsalt väsib ära.Sama on ka vanade xenoon prinidega.Põleb küll aga kasu tegelikult null.Seega ,kui sellised asjad juhtuvad ,siis soovitan pöörduda müüja poole kus peaks reeglina probleemile laheduse saama.

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia