Tänane kuupäev Neljapäev 02 Mai, 2024 18:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: mootori tuurid
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 9:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 9:39
Postitusi: 5
Tere! Mul on suur mure!Loodan,et äkki keegi oskab mulle nõu anda.Autoks on C Voyager 95,automaat,110 KW, 3,3 V6. Juba eelmisel aastal tekkis mootorisse imelik klõbin,käisin teeninduses ja öeldi,et saale on pesas ringi käinud,mingi nukkvõll on probleemne.Et odavam on panna uus mootor.Otsisin siis uue mootori,vahetati ära,aga auto ikka veel ei tööta.Auto ei võta tuur üles ning kui mootor läheb soojaks siis ei lähe üldse enam käima. Muidu uus mootor käib vaikselt.Pihustid,andurid,juhtmed pandi kõik minu endiselt mootorilt.Küünlad,küünlajuhtmed,tosoolid,õli,filtrid on kõik uued.Diagnostika ei olevat mingit viga näidanud.Kas see on normaalne?Kas viga võib olla uues mootoris,süüde vale ?Äkki keegi oskab mind aidata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 10:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Kahtlustaksin ahelat bensiinipump, või siis see kütuse tagasivoolu ahel. Lase kellegil need surved seal ära mõõta

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: mootori tuurid
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 11:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 9:39
Postitusi: 5
parandaja testis bensiinipumpa,oli korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 12:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Nonii... Pakume siis umbes mõne sensori vajaka jäämist.

Idle air motor - Reguleerib tühikäikku
MAP sensor - sisselaske võimalik probleem rõhkudega sisselaskes
Engine Coolant temperature sensor - kontrollib mootori temperatuuri, mille järgi jagatakse kütuse segu silindrisse (kuskil on ka teema sellest ERROR 22).
Tegelt peaks olema ükskjagu sensoreid mis juhivad mootori tööd.Mehaaniliselt saab mõjutada ainult gaasisiibrit mis avab ainult õhuvoolu sisselaskesse ja sedagi kontrollib "Thortle positsion sensor "(TPS).

Üldiselt... auto aju peaks ära mainima milles viga. Nii on jube raske öelda mis ta tahab.

Muidugi on se minu arvamus. Võtke vastu või lükake ümber :)

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 20:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kipun L2M-iga ühel meelel olema kuid küsiks siinkohal et kas lamda andurid ka üle kontrolliti?

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2008 20:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
kas "check engine" tuli läheb muidu enne käivitamist põlema kui süüde sisse panna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2008 22:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
eero kirjutas:
kas "check engine" tuli läheb muidu enne käivitamist põlema kui süüde sisse panna?


Peaks jah minema mõneks sekundiks

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 15:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Küsimus oligi, et kas ikka läheb. Kui ei lähe siis see tuli lihtsalt ei tööta.

Ma hästi ei kujuta ette, et mõni andur paneb sõidu ajal segast, aga aju sellest aru ei saa (loe: "check engine"t püsivalt põlema ei pane).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2008 21:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 9:39
Postitusi: 5
jah läheb "chek engine" tuli põlema. Lambdaanduris ei saa ka olla viga, sest remontija väidab et testis seda ja viga ei ole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2008 22:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
kaidi163 kirjutas:
jah läheb "chek energie" tuli põlema.Lambtaanduris ei saa ka olla viga,sest remontija väidab et testis seda ja viga ei ole.


Kas ma saan nüüd valesti aru:
1) tuluke läheb korraks põlema ja siis kustub ja mootor käib sama kehvasti.
2) tuluke läheb põlema ja jääb põlema.

Lamda anduris ei ole midagi testida (minu teada). Tema töötab või ei tööta. Volte vist on võimalik kontrollida aga see ei anna midagi. Ainuke mis ütleb tema mitte töötamist on arvuti või siis see sama tuluke (error 21). Bensiini kulu läheb kah suureks kui ei tööta. Keegi teadis rääkis, et mõjutab ka mootori tööd kuid väga vähe.
Hetkel muud ei oska öelda ja arvata. Lamda teemasi on meil siin täitsa hulgi olemas .

Lisan siia jurde ka teema mida pean suht informatiivseks: http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... ight=lamda.

Võibolla keegi siit oskab rohkemat pakkuda


Tuletasin nüüd natuke meelde oma seiklusi vigade otsimisel ja peaaegu sarnast käitumist (soojalt ei käivitu) tegi minu voya nuki anduri riknemisel. Huvitav oli se selles suhtes, et ta korraks lõi tulukese põlema ja suretas mootori välja. Seda juhtus suvalistel hetkedel ka sõidu ajal. Käivitus küll uuesti ning tuli oli kustund. Viimane kord käivitus tõesti ainult mõneks minutiks kuni soojaks sai.
Vahetasin ära hooga vända sensori, nuki sensori ja siis veel MAP sensor. Vända ja nuki sensori vahetasin mõlemad sellepärast, et nad on mõlemad ühes 8V ahelas ja kood on neil ühine. Loomulikult haarasin nimetuse järgi esimesena vända sensori mis tegelikult oli/on terve.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia