kaidi163 kirjutas:
jah läheb "chek energie" tuli põlema.Lambtaanduris ei saa ka olla viga,sest remontija väidab et testis seda ja viga ei ole.
Kas ma saan nüüd valesti aru:
1) tuluke läheb korraks põlema ja siis kustub ja mootor käib sama kehvasti.
2) tuluke läheb põlema ja jääb põlema.
Lamda anduris ei ole midagi testida (minu teada). Tema töötab või ei tööta. Volte vist on võimalik kontrollida aga see ei anna midagi. Ainuke mis ütleb tema mitte töötamist on arvuti või siis see sama tuluke (error 21). Bensiini kulu läheb kah suureks kui ei tööta. Keegi teadis rääkis, et mõjutab ka mootori tööd kuid väga vähe.
Hetkel muud ei oska öelda ja arvata. Lamda teemasi on meil siin täitsa hulgi olemas .
Lisan siia jurde ka teema mida pean suht informatiivseks:
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... ight=lamda.
Võibolla keegi siit oskab rohkemat pakkuda
Tuletasin nüüd natuke meelde oma seiklusi vigade otsimisel ja peaaegu sarnast käitumist (soojalt ei käivitu) tegi minu voya nuki anduri riknemisel. Huvitav oli se selles suhtes, et ta korraks lõi tulukese põlema ja suretas mootori välja. Seda juhtus suvalistel hetkedel ka sõidu ajal. Käivitus küll uuesti ning tuli oli kustund. Viimane kord käivitus tõesti ainult mõneks minutiks kuni soojaks sai.
Vahetasin ära hooga vända sensori, nuki sensori ja siis veel MAP sensor. Vända ja nuki sensori vahetasin mõlemad sellepärast, et nad on mõlemad ühes 8V ahelas ja kood on neil ühine. Loomulikult haarasin nimetuse järgi esimesena vända sensori mis tegelikult oli/on terve.
_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt!
Obadus OÃœ