Tänane kuupäev Laupäev 15 Juun, 2024 21:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem piduritega
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2007 23:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 11:07
Postitusi: 59
Asukoht: Jõhvi
Käies amordi diagnostikas selgus, et parema tagumise ratta pidurdusjõud on 10 x nõrgem vasemast. Ka ei toimi seisupidur paremale rattale.
Kuu aega tagasi (enne ülevaatust) sai tagumised trummlid maha võetud ja klotsid paistsid enam-vähem normaalsed, samuti ei esinenud ülevaatusel probleeme.
Ja veel: pidurdades töötava mootoriga võtab pidur üsnagi lõpust ning hoides pedaali tugevalt all, kipub pedaal tasakesi läbi vajuma, seisva mootoriga tundub asi norm olevat.

Siit siis küsimused:
Kas võib olla süsteemis õhk sees?
Kuidas suhtuda pidurivedeliku vahetusse ehk kas see parendab midagi? Õli momendil suht-koht normaalse väljanägemisega.
Kas viga võib olla klotside kulumises, kuu tagasi oli 2...3 mm katet peal?
Kas läbivajumise põhjuseks võib olla peasilindri mansettide järgiandmine?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2007 11:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
2 -3 mm katet on ikka vähe küll. Alusta ikka klotsidest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2007 14:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Jaan, 2007 0:31
Postitusi: 115
Asukoht: Tartu
Mobiil: 5205263
2-3 on iseenesest vähe aga arvan et asi pole siiski ainult selles. Mul polnud enam midagi peal, juba kiskusin sooni kettasse aga ikka pidurdas, ega vajunud läbi. :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2007 13:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 11:07
Postitusi: 59
Asukoht: Jõhvi
Selgund siis sellised vead:
- pidurisilinder õhtul
- klotsidevaheline plaat (ei tea kuidas seda täpsemini nimetada) katki

Käesolevaks ajaks silinder ära vahetatud ja plaat ära remonditud (keevitatud) ja piduriõli vahetatud; pedaali läbivajumise anomaaliat ei ole osand keegi diagnoosida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2007 14:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
''Klotsidevaheline plaat'', ega OMETI piduriketas??? kUI nii, siis ma olen ühel korral juba näinud millega sarnane ''aretus'' lõppeb. Tegelikult lõppes hästi, kõik jäid ellu, aga kes selle keevitamise mõtte peale tuli? Piduriketas on malmist, selleks, et ta suurte temperatuurikõikumiste juures ei ''mängiks''. Kui nüüd TÕESTI keegi seda keevitas, siis ole kena ja tubli inimene ja ära sõida selle autoga.
Aga äkki on see ''klotsidevaheline plaat'' midagi muud.
Piduripedaal vajub läbi siis, kui peasilindri mansetid on õhtal. See, et töötava mootoriga just vajub on ju igati õige, võimendi ju tuleb taha ja aitab.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2007 15:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 11:07
Postitusi: 59
Asukoht: Jõhvi
Klotsidevaheline plaat ei ole piduriketas, kuna tegemist trummelpiduritega. Täpsemalt on näidatud allpooltoodud joonisel. Tema kasulik mõju peaks avalduma seisupidurile.

Pedaali läbivajumine tekib, kui töötava mootoriga (hästi)tugevalt pedaalile suruda.

Üldiselt peale silindri vahetust läks pidamine paremaks.


Manused:
Plaat.ppt [68 KB]
Alla laetud 267 korda
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Juun, 2007 4:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kui need pea silindri mansetid kaua lasevad läbi siis lõpuks vaja vahjetada piduri võimendi membraan


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia