Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Diisel mootori ventilaator
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Jaan, 2017 22:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2016 0:40
Postitusi: 22
Tere, mure sellinne et ei leia ventilaatori lülitisele sobivat juhet, kuhukohta juhepeaks välja jooksma? Pilt jutt käib siis sellest lülitist mis ühe plokikaane küljes on
http://imgur.com/RJ8WImX


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Veebr, 2017 20:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Ei saa hästi aru aga see sama pistik vedeleb sul minu arust karterituulutusefiltri peal sel pildil... Ja plokikaane küljes pole lüliti vaid andur.... Aga see andur tundub seal katki olevat... Kui juhtme anduri küljest ära tõmbad peaks ventilaator töötava mootori korral täispööretega tööle hakkama.

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Veebr, 2017 8:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2016 0:40
Postitusi: 22
jah tegelikult see on andur aga täidab siiski lüliti funktsiooni, kui juhe sealt tõesti ära võtta ja vastu massi panna hakkab ventilaator tööle, see mis seal karterituulutuse peal on ei lähe sinna otsa, ja massiga lühistades ei toimunud ka midagi, releest juhtmeid uurides jõudsin välja kiibistikuni, mis asub külmaõhu sissevõtu alguses, sealt edasi kadus järg ära

Edit:Kas plokikaane küljes peaks olema 1 või 2 klemmiga andur?
Relee karbis 2 ventika releed, low ja high, see samune andur mis pildil ilma juhtmeta on peaks aktiveerima high fan relee ja mis asi siis low fan relee peaks aktiveerima?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Veebr, 2017 21:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Ma ei mäleta täpselt aga minu teada on see andur 3-e otsaga mis ventika tööle peaks panema ja kui pistiku anduri küljest tõmbad siis peaks ventikas ilma massi andmata tööle hakkama. Ja see sama andur annab signaali nii low kui täisvõimsusel ventika tööle hakkamiseks. Vähemalt sellest järgmise kerega Voyageril on see nii... Hetkel pole endal Voyagerit kasutusel, aga mälu järgi peaks see nii olema.

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2017 0:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Veebr, 2016 0:40
Postitusi: 22
4jast plokikaanest 1 küljes peab siis ainult andur olema ?
mul on 2 kaane küljes see vähe ajas segadusse, teise kaane küljes on 2 juhtmega ja tõepoolest juhet ära tõmmates hakkas vent tööle
enne oli selle 1 juhtmega anduri küljes ka juhe aga, relee karbi all olid juhtmed ära lõigatud, kui uued juhtmed peale tõstsin siis sinna enam juhet ei jagunud Mr Green , järgmine mure on õlirõhu näidikuga, kus see andur on mis selle eest vastutab ?
ja vb keegi teab kust leida elektri skeemi sellele mootorile?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia