Tänane kuupäev Pühapäev 19 Mai, 2024 22:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Roolivõim ja latt
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 19:20 
Kas keegi teab kinnitada/ümber lükata juttu, et "kõigi Chryslerite" roolivõimu pumbad on ühesugused? Minu oma lakkas töötamast (GV 3.3 AWD-94a). Sama küsimus roolilati kohta-
kas keegi teab, on mingit vahet uue ja vana kerega ja AWD/FWD versiooni roolilatis?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 19:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Küsimus väga asjakohane, nimelt peab hakkama ka roolilatti otsima. Töökojast nimelt väideti et seal lõtk sees ja see kandub lausa roolini välja


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 21:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Hmm lasi oma lati ära remontida
ja ma ühes postituses olen visanud välja hüüde et paluks ühte roolivõimu pumpa enda kätte mis on omadega läbi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 22:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Latt on väikeste erinevustega NS GS versioonidel.
Ise lasin eelmise aasta kevadel lati taastada Rakvere juures Vinnis. Hind oli ~1,5K aga eelnevalt oli vaja latt maha võtta.
Roolivõimupumbad on 3,3 ja 3,8 GS versioonil identsed NSi kohta ei oska öelda.
Diislitel on täiesti erinev pump, kuna sealt läheb võll läbi ning sinna otsa on ühendatud konditsioneeripump.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Veebr, 2007 20:26 
Minu case oli siis selline, et lati korpus oli pooleks läinud, ja peale 20km ilma õlita sõitu jooksis pump ka kinni. Latt õnnestus nüüd ära keevitada, pumba sain lammutusest 1200kr. Toppartsi hinnad olid muide 6500 lati eest ja 2300 pump, niiet väga hammustavad ei olegi.


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia